Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Капітанова Л. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Капітанова Л. В. 
Аналіз та синтез злітно-посадкових характеристик модифікацій літаків транспортної категорії / Л. В. Капітанова. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт дослідження – злітно-посадкові характеристики модифікацій літаків транспортної категорії; мета дослідження – створення методу удосконалення ЗПХ модифікацій літаків транспортної категорії до їх значень, заявлених для базової моделі; методи дослідження – базуються на вимогах FAR-25, IKAO за нормованими параметрами для зльоту і посадки, а також на підставі нового методу формування тягооснащеності більш важкої модифікації та використання принципово нових локальних конструктивів у крилі ЩІЗ (щілинні інтерцептори в закрилках) і в шасі з ДЕК (додаткові енергетичні камери); оцінка ефективності ДЕК зроблена на основі розрахункових моделей і експериментально (копрові випробування); оцінка ефективності ЩІЗ зроблена шляхом продувки високомеханізованого крила в аеродинамічній трубі; результати – використання нового методу формування тягооснащеності більш важкої модифікації та ДЕК і ЩІЗ дозволило скоротити довжини розбігу при зльоті на 26…28 %, пробігу при посадці на 35…38 %; новизна – уперше запропоновано й реалізовано пакет нових концептуально-структурних положень формування ЗПХ, що забезпечує використання більш продуктивних модифікацій на аеродромах, заявлених для базового літака; уперше розроблено новий метод формування основних параметрів модифікацій (стартової маси і тягооснащеності); уперше запропоновано застосовування інтерцепторів у щілинах висувних закрилків (ЩІЗ), удосконалено амортизаційні системи стояків шасі шляхом уведення ДЕК; встановлено вплив незрівноваженості посадкової маси модифікації піднімальною силою крила, в момент приземлення літака, на переміщення центра мас на наземних ділянках негальмівного пробігу при посадці, що забезпечує більш раннє включення гальмівних пристроїв і скорочення ділянки негальмівного пробігу; що дало можливість забезпечити базування більш важкої модифікації літака Ан-140-200 на ЗПС, заявленої для базового літака; ступінь впровадження – результати досліджень використані і упроваджено на АТ «ФЕД», ТОВ «Прогрестех-Україна», НДІ ПФМ, ДП «Антонов» і в навчальному процесі Національного аерокосмічного університету ім. М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»; галузь використання – проектування авіаційної техніки.^UObject of research take-off and landing performance (TLP) of transport category aircraft modifications; goal of research creation of method of TLP improvement of transport category aircraft modifications to the values assigned for base model; methods of research are based on the requirements of FAR-25, ICAO as per standardized parameters for takeoff and landing, and on the basis of a new method of forming thrust-to-weight ratio of heavier modification and use of fundamentally new local structures in the wing (slotted spoilers in flaps (FSS)) and in the landing gear (with additional energetic chambers (AEC)), evaluation of effectiveness of the FSS is based on computational models and experiments (copra tests), the FSS efficiency is evaluated by blowing a highly mechanized wing in the wind tunnel; the results the use of a new method of forming thrust-to-weight ratio of heavier modification, and of FSS and AEC allowed to reduce the takeoff run length by 26…28 %, landing run length by 35…38 %; novelty for the first time a package of new conceptual and structural provisions for TLP formation has been proposed and implemented, which ensures the use of more productive modifications at aerodromes assigned for base aircraft; for the first time a new method of forming the basic parameters of modifications (starting weight and thrust-to-weight ratio) has been developed; for the first time the use of spoilers in the slotted retractable flaps (FSS) has been proposed, the damping systems of landing gear struts have been improved by applying AEC; the influence of imbalance of landing mass of modification by lifting force of a wing (at the moment of landing of the plane) on CG shift on ground sites of non-braking landing run has been set that provides earlier application of brake devices and reduction of a site of non-braking run which provides basing the heavier modification of the An-140-200 on a runway; the degree of implementation research results have been used and implemented at "FED" JSC, "Progrestech-Ukraine" LLC, PFM Research Institute, Antonov Company and in the educational process of the National Aerospace University "Kharkiv Aviation Institute"; field of application designing of aircraft.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського