Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Каракай І.О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Каракай І.О. 
Маркетингова політика в оптово-посередницькій діяльності (на прикладі фармацевтичного ринку України): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / І.О. Каракай ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2001. — 17 с. — укp.

Розроблено теоретичні, методичні та організаційні шляхи удосконалення маркетингової діяльності оптово-посередницьких підприємств фармацевтичного ринку України. Досліджено маркетингові фактори, які впливають на становлення та розвиток даного ринку. Розроблено засоби та методи реалізації маркетингової комунікаційної політики оптово-посередницьких підприємств фармацевтичного ринку. Визначено поетапні процеси становлення та вдосконалення організаційної структури управління, служби маркетингу оптово-посередницьких підприємств на підставі формування стратегічних бізнес-одиниць.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.30-212.13 + У9(4Укр)49:Р11
Шифр НБУВ: РА316135 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського