Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Касенкова К. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Касенкова К. В. 
Управління розвитком інноваційних технологій маркетингу внутрішнього туризму.: автореферат дис. ... д.філософ : 242 / К. В. Касенкова. — Б.м., 2024 — укp.

У дисертаційній роботі узагальнено теоретичні основи управління розвитком інноваційних технологій маркетингу внутрішнього туризму та розроблено практичні механізми удосконалення їх використання на ринку туристичних послуг. У першому розділі розглянуто генезис понятійно-категоріального апарату розвитку внутрішнього туризму. Розглянуто вплив туризму на економічний, соціальний та культурний сектор. Проаналізовано наукову літературу і доробки вітчизняних й закордонних авторів та виявлено недостатність розгляду негативного впливу туризму на екологічний та економічний сектор.Проаналізовано можливості використання технологій нейромаркетингу для розвитку внутрішнього туризму та узагальнено досвід використання окремих інструментів нейромакетингу в ґалузі туризму згідно до досліджень закордонних авторів. Удосконалено категорійно-понятійний апарат та уточнено сутність дефініції «інноваційні технології маркетингу».У другому розділі проведено аналіз внутрішнього туристичного ринку України та оцінку кваліметрічним методом туристичних перспектив за областями. Проаналізовано можливості використання агрегаторів рекламних платформ для розвитку внутрішнього туризму. У третьому розділі визначено, що фокус цікавості внутрішніх туристів зосереджений на суббрендах. Запропоновано механізм аналізу та моніторингу мотивації та шляху туристу: запропоновано розподіл функцій, інформаційних платформ та ІТМВТ відповідно до етапів споживання туристичного продукту. Для визначення можливості використання технології айтрекінгу як інноваційного інструментарію маркетингу туристичних дестинацій було поставлено експеримент. Була розроблена теоретична основа для ідеї створення бренду для конкретної території, як частини стратегії розвитку внутрішнього туризму. Окремі результати дисертаційної роботи Касенкової К.В. «Управління розвитком інноваційних технологій маркетингу внутрішнього туризму» є частинами наукового дослідження Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця за темою «Забезпечення ресурсного потенціалу внутрішнього туризму з використанням інноваційних маркетингових технологій» (номер державної реєстрації 0121U113109), а саме Розділ І «Використання інноваційних маркетингових технологій в контексті розвитку внутрішнього туризму», а також за темою «Управління взаємодією малих та великих туристичних підприємств на основі використання інноваційних маркетингових технологій для розвитку спеціалізованих видів туризму» (номер державної реєстрації 0121U110945), а саме Розділ ІІІ «Інноваційні маркетингові технології в контексті розвитку спеціалізованих видів туризму», що підтверджує актуальність та цінність її напрацювань.Практична цінність окремих результатів підтверджується їх упровадженням у діяльність підприємств, зокрема, в ТОВ «Мост Ай Ті» були використані результати та пропозиції щодо розроблення маркетингової кампанії та визначення стратегічних векторів розвитку інноваційних технологій для використання в бізнес процесах. Реалізація цих доробок на практиці дозволяє досягати загальних та комплексних результатів у сфері управління маркетинговими кампаніями, налагоджувати основні комунікаційні канали при побудові брендів та суббрендів (довідка №170/4 від 02.07.22). Окремі результати були впроваджені в ТОВ «Укроагрокомплекс», де було зазначено, що результати дослідження Касенкової К.В. були використані при розробленні загальної маркетингової інтернет-кампанії та визначенні основних комунікаційних зв’язків в контексті управління розвитком інноваційних технологій маркетингу. Результати дослідження та пропозиції автора були впроваджені та показали свою ефективність стосовно основних бізнес-процесів, які використовувались при розробці та реалізації маркетингової політики, впорядкували та систематизували комунікаційні процеси та відіграли важливу роль у вирішені питань щодо перспектив створення суббрендів (довідка №27/1 від 09.05.22).^UThe thesis summarises the theoretical frameworks of management of the innovative technologies development for domestic tourism marketing and develops practical mechanisms for improving their use in the market of tourist services. The first chapter discusses the genesis of the conceptual and categorical apparatus of domestic tourism development. The impact of tourism on the economic, social and cultural sectors has been considered. The scientific literature and works of domestic and foreign authors have been analysed, and insufficient consideration of the negative impact of tourism on the environmental and economic sectors. The possibilities of using neuromarketing technologies for the development of domestic tourism has been analysed and the experience of certain neuromarketing tools application in the tourism industry according to the studies of foreign authors has been summarised. The categorical and conceptual apparatus has been improved and the essence of the definition «innovative marketing technologies» has been clarified.The second chapter analyses the domestic tourism market of Ukraine and assesses tourism prospects by regions with the help of qualimetric method. The possibilities of using aggregators of advertising platforms for the development of domestic tourism have been analysed. The third chapter identifies that domestic tourists’ focus of interest is on sub-brands. A mechanism for analysing and monitoring the tourists’ motivation and route has been proposed: the distribution of functions, information platforms and IToDTM in accordance with the stages of the tourist product consumption. An experiment was conducted to determine the possibility of iteration technology application as an innovative tool for tourist destinations marketing. A theoretical framework for the idea of creating a brand for a specific territory as part of a domestic tourism development strategy has been developed. Some of the results of Kasenkova K.V.’s thesis «Management of the development of innovative marketing technologies for domestic tourism» were used as a part of the S. Kuznets Kharkiv National University of Economics’ scientific research on the topic «Ensuring the resource potential of domestic tourism using innovative marketing technologies» (state registration number 0121U113109), namely, chapter I “Using innovative marketing technologies in the context of the domestic tourism development”, and scientific research on the topic “Managing the interaction of small and large tourism enterprises based on the use of innovative marketing technologies for the development of specialized types of tourism” (state registration number 0121U110945), namely, chapter III “Innovative marketing technologies in the context of the specialized types of tourism development” which confirms the relevance and value of the work.The practical value of individual results is also confirmed by their implementation in the activities of enterprises, in particular, the results and propositions were used in the development of a marketing campaign and the determination of strategic vectors for the innovative technologies development in business processes at Most IT LLC. The implementation of these developments in practice allows to obtain integral results in the management of marketing campaigns, to establish the main communication channels in the construction of brands and sub-brands (reference No. 170/4 dated 07.02.22).Some of the results of Kasenkova K.V.’s thesis research, namely, the development of a general Internet marketing campaign and the definition of the main communication links in the context of managing the development of innovative marketing technologies were implemented in the work of “Ukroagrokompleks” LLC. The results demonstrated their effectiveness in relation to the main business processes connected with marketing policy, organization and systematisation of communication processes and had an important role in resolving some issues regarding the prospects of sub-brands creation (reference No. 27/1 dated 09.05.22).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського