Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Каушнян Я. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Каушнян Я. М. 
Вокаліз в українській музиці: традиції та жанрово-стилістичні новації / Я. М. Каушнян. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертація присвячена проблемам виявлення специфіки «співу без слів» в українському вокальному мистецтві другої половини ХХ століття на ґрунті системного вивчення його витоків і жанрово-стилістичної еволюції. Запропонована власне дефініція поняття «вокаліз». Були розглянуті інструктивні вокалізи, а також споріднені їм вокально-інтонаційні вправи в практиці світової та української вокальних шкіл, а також проаналізовані зразки художніх вокалізів в українській музиці згідно із запропонованою класифікацією. Матеріалом дослідження стали загальновизнані взірці сучасної західноєвропейської та вітчизняної музики другої половини ХХ століття: збірники І. Вілінської («Вокалізи для високого голосу» (1959), «Вокалізи для середнього голосу з фортепіано» (1961),«Вокалізи для низького голосу з фортепіано» (1962), збірник «Вокалізи» В. Крохмаля (2004); перекладення вокалізів Дж. Конконе та Ф. Абта для ансамблю і хору зі збірника І. Фарафонової та В. Портного «Панує музика над світом» (2016); вправи з методичних праць П. Голубєва «Поради молодим педагогам-вокалістам» (1963), В. Луканіна «Навчання і виховання молодого співака» (1983), К. Маслія «Виховання голосу співака» (1996); художні вокалізи: М. Жербіна «Прелюд-вокаліз», С. Людкевича «Старовинна пісня», Ю. Мейтуса «Танець Гюльнар» з опери «Махтумкулі», В. Губаренко «Вокаліз» із «Поеми» для голосу з камерним оркестром ор. 21, В. Соляніков «Вокаліз № 1, «Вокаліз № 2».^UThe dissertation studies the problems of “singing without words” specification in the Ukrainian vocal art of the second half of the twentieth century on the basis of a systematic study of its origins and genre - stylistic evolution. The actual definition of the term “vocalization” is offered in the dissertation. Instructive vocalizations have been studied as well as related vocal and intonational exercises in the practice of the world and Ukrainian vocal schools. Samples of artistic vocalizations in Ukrainian music have been analyzed in accordance with the proposed classification. The dissertation studies the problems of “singing without words” specification in the Ukrainian vocal art of the second half of the twentieth century on the basis of a systematic study of its origins and genre and stylistic evolution. The material of the study includes widely recognized samples of contemporary Western European and national music of the second half of the twentieth century: I. Vilinska's collections (“Vocalizations for the High Voice” (1959), “Vocalizations for the Middle Voice with the Piano" (1961), "Vocalizations for the Low Voice with the Piano") (1962), collection of “Vocalizations” by V. Krohmal (2004); translation of vocalizations by G. Concone and F. Abt for ensemble and choir from the collection of I. Farafonova and V. Portnoy “Rounds of Music over the World” (2016); P. Golubev's Work “Tips for Young Vocal Educators" (1963), V. Lukanin “Training and education of a young singer” (1983), K. Masliy “Developing the singer's voice” (1996); artistic vocalizations: M. Zherbin “Prelude vocalization”, S. Lyudkevich “An ancient song”, Y. Meytus “Gulnar Dance” from the Makhtumkuli opera, V. Gubarenko “Vocalization” from “Poem” for voice with Chamber Orchestra No. 21, V. Solyanikov “Vocalization No. 1”, “Vocalization No. 2”.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського