Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Келемен А. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Келемен А. В. 
Формування педагогічної культури майбутніх соціальних працівників на засадах акмеологічного підходу в закладах вищої освіти. / А. В. Келемен. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт дослідження – процес підготовки майбутніх соціальних працівників у закладах вищої освіти.Мета дослідження – визначити, теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити організаційно-педагогічні умови формування педагогічної культури майбутніх соціальних працівників, шляхом впровадження акмеологічного підходу в освітній процес.Методи дослідження: системно-структурний аналіз, моделювання, аналіз, узагальнення, проектування, абстрагування, класифікація, спостереження, вивчення передового педагогічного досвіду, опитування, тестування, анкетування бесіди, колективні обговорення, порівняння, педагогічний експеримент, методи математичної статистики.Вперше визначено організаційно-педагогічні умови формування педагогічної культури майбутніх соціальних працівників на засадах акмеологічного підходу (вдосконалення суб'єктності як засобу саморозвитку майбутнього соціального працівника; активне використання інтерактивних методів навчання в освітньому процесі; спонукання до самопізнання та самовдосконалення шляхом використання творчих завдань та педагогічних ситуацій; розвиток особистісних якостей та педагогічної рефлексії, шляхом впровадження тренінгових технологій); розроблено структурну модель, яка охоплює цільово-концептуальний (соціальне замовлення, мета, завдання); теоретико-методологічний (професіограма, підходи, принципи); змістово-технологічний (етапи й освітні технології); процесуально-організаційний (організаційно-педагогічні умови, методи, форми, засоби; оцінювально-результативний (компоненти, критерії, рівні та результат) блоки. Удосконалено зміст і структуру педагогічної культури майбутніх соціальних працівників на засадах акмеологічного підходу, представлену мотиваційно-ціннісним, когнітивно-аксіологічним, конативно-діяльнісним, рефлексивно-особистісним компонентами, визначено критерії, показники та рівні (низький, середній, високий) її сформованості.Уточнено зміст поняття «педагогічна культура майбутніх соціальних працівників»; встановлено особливості її формування на засадах акмеологічного підходу.Набули подальшого розвитку теоретичні та практичні засади впровадження акмеологічного підходу у професійну підготовку майбутніх соціальних працівників.^UThe process of training future social workers in higher education institutions is the research object. The research aim is to determine, theoretically substantiate and experimentally test the organizational and pedagogical conditions for the formation of pedagogical culture of future social workers, by introducing an acmeological approach to the educational process.The research methods: system-structural analysis, modeling, analysis, generalization, design, abstraction, classification, observation, study of advanced pedagogical experience, surveys, testing, questionnaires, group discussions, comparisons, pedagogical experiment, methods of mathematical statistics.For the first time the organizational and pedagogical conditions of formation of pedagogical culture of future social workers on the basis of acmeological approach (improvement of subjectivity as a means of self-development of future social worker; active use of interactive teaching methods in education; self-improvement through the use of creative tasks and pedagogical situations; development of personal qualities and pedagogical reflection, through the introduction of training technologies); developed a structural model that covers the target-conceptual (social order, purpose, task); theoretical and methodological (professiogram, approaches, principles); content-technological (stages and educational technologies); procedural-organizational (organizational-pedagogical conditions, methods, forms, means; evaluation-effective (components, criteria, levels and result) blocks.The content and structure of pedagogical culture of future social workers on the basis of acmeological approach, represented by motivational-value, cognitive-axiological, conative-activity, reflexive-personal components are improved, criteria, indicators and levels (low, average, high) of its form are defined.The content of the concept "pedagogical culture of future social workers" is specified; the peculiarities of its formation on the basis of the acmeological approach are established.Theoretical and practical bases of introduction of the acmeological approach in professional training of future social workers have been further developed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського