Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (7)Книжкові видання та компакт-диски (21)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Кириленко С. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Кириленко С. В. 
Формування клієнтоорієнтованої моделі продажу банківських послуг / С. В. Кириленко. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт – процес продажу банківських послуг. Мета – поглиблення теоретичних підходів до формування клієнтоорієнтованої моделі продажу банківських послуг в умовах технологічних змін та вироблення на цій основі прикладних рекомендацій щодо її впровадження у діяльність банківських установ України. Методи – загальнонаукові та спеціальні: наукове узагальнення, порівняння, дедукція, індукція, аналіз, синтез, логічний метод, наукова абстракція, монографічний аналіз, системний аналіз, структурно-функціональний підхід, статистичний аналіз, опитування, анкетування, моделювання, графічна та таблична інтерпретація. Результати реалізовано шляхом удосконалення теорії та практики продажу банківських послуг у частині формування клієнтоорієнтованої моделі продажу банківських послуг, що сприятиме збільшенню клієнтської бази і досягненню банком стійких конкурентних переваг. Новизна полягає у поглибленні теоретичних підходів до формування клієнтоорієнтованої моделі продажу банківських послуг та виробленні прикладних рекомендацій щодо її впровадження у діяльність банківських установ України. Впроваджено у діяльність АТ «Банк Січ», АТ «А-Банк», АТ «Райффайзен Банк Аваль», КУА ПрАТ «КІНТО», ТОВ «Добробуд», Тернопільської ОДА, Львівської ОДА, Тернопільського національного економічного університету. Сфера використання – діяльність банківських установ.^UObject: the process of banking services sales. Goal: to advance theoretical approaches to forming a customer-centric banking sales model in the conditions of technological shifts and to elaborate practical recommendations thereupon for its introduction into the practice of banking institutions in Ukraine. Methods: general scientific and specific: scientific generalization, comparison, deduction, induction, synthesis, logical method, scientific abstraction, monographic analysis, systems analysis, structural-functional approach, statistical analysis, survey, questionnaire, modeling, graphical interpretation, table interpretation. The results were obtained by means of improving the theory and practice of selling the banking services in terms of forming a customer-centric model of banking sales, which will enable banks to increase their customer base and develop sustainable competitive advantages. The novelty consists in advancing the theoretical approaches to forming a customer-centric model of banking services sales and elaborating practical recommendations with regard to its implementation into the practice of banking institutions in Ukraine. The results were implemented into the practice of AT Bank Sich, AT A-Bank, AT Raiffeisen Bank Aval, KUA PrAT KINTO, TOV Dobrobud, Ternopil Regional State Administration, Lviv Regional State Administration, Ternopil National Economic University. Field of use: activity of banking institutions.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського