Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Кисельов В. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Кисельов В. О. 
Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до організації спортивно-масових заходів на засадах холістичного підходу / В. О. Кисельов. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт дослідження – процес професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації спортивно-масових заходів на засадах холістичного підходу. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що: уперше теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено організаційно-педагогічну модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації спортивно-масових заходів на засадах холістичного підходу, яка розглядається з позиції системного, діяльнісного (у тому числі задачного), компетентнісного, культурологічного та особистісно-орієнтованого методологічних підходів, базується на використанні принципів загальних дидактичних (системності і послідовності; доступності; зв'язку навчання з життям; свідомості і активності; наочності; індивідуального підходу) та специфічних принципів професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури (пріоритетності розвитку особистості майбутнього вчителя; відповідності змісту навчання особливостям професійно-педагогічної діяльності вчителя фізичної культури; урахування в навчанні специфіки фізкультурно-спортивної галузі), принципів холістичної освіти в галузі фізичної культури (принцип холістичного навчання; принцип здорового способу життя); принципів організації спортивно-масових заходів (відповідність завдань і організації; доступність заходу за часом і місцем проведення; доступність змагальних вправ; безпека учасників, глядачів і суддів; видовищність, наочність, естетичність), ураховує педагогічні умови (поглиблення змісту фахових дисциплін матеріалами про інноваційні молодіжні види спорту; розширення переліку завдань виробничої практики питаннями організації СМЗ; залучення студентів до організації та участі у СМЗ різних типів), які реалізуються комплексом форм (тренінги; виробнича практика; соціальні проєкти; волонтерська діяльність; участь у змаганнях та спортивних іграх), методів (проблемні, інтерактивні, ігрові, проєктні) та засобів (Інтернет-ресурси; професійно-орієнтовані завдання; соціальні мережі) навчання; схарактеризовано сутність і структуру готовності майбутніх учителів фізичної культури до організації спортивно-масових заходів на засадах холістичного підходу; розроблено критерії готовності майбутніх учителів фізичної культури до організації спортивно-масових заходів на засадах холістичного підходу: мотиваційний, знаннєвий, процесуально-організаційний та поведінковий, які деталізовані відповідними показниками (мотивація проводити СМЗ; обізнаність майбутніх учителів фізичної культури у сфері змагальної ігрової діяльності та ведення здорового способу життя; уміння організації спортивно-масових заходів у онлайн-просторі та уміння організації спортивно-масових заходів у офлайн-просторі; рефлексія), що дозволяють схарактеризувати рівні такої готовності (низький, достатній, високий).^UThe object of research is the process of professional training of future physical education teachers. The purpose of the study is to theoretically substantiate, develop and experimentally test the model of preparation of future physical education teachers for the organization of sports and mass events based on a holistic approach. The scientific novelty of the obtained results lies in the fact that: for the first time the organizational and pedagogical model of preparation of future physical education teachers for the organization of sports and mass events based on a holistic approach was theoretically substantiated, developed and experimentally tested. This model is considered from the standpoint of systemic, activity, competence, culture-logical and personality-oriented methodological approaches; involves compliance with a number of general didactic and specific principles (professional training of future teachers of physical culture, the principles of holistic physical education, the principles of organizing sports events); takes into account pedagogical conditions (development of knowledge about innovative youth sports in the process of mastering professional disciplines; expanding the tasks of industrial practice for the organization of sports and mass events; involvement in the organization and participation in sports and mass events of different types), which are implemented in a set activities; participation in competitions and sports games), methods (problem, interactive, game, project) and tools (Internet resources; professionally-oriented tasks; social networks) training. The essence and the structure of the concept "readiness of future physical education teachers to organize sports events on the basis of a holistic approach" is characterized. The criterion basis of the study were: motivational, cognitive, procedural-organizational and behavioral criteria, which are detailed by relevant indicators (motivation to hold sports events; awareness of future physical education teachers in the field of competitive play and healthy living; ability to organize sports events) in the online space and the ability to organize sports events in the offline space, reflection), which allow to characterize the low, sufficient and high levels of such readiness.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського