Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Кисельов К. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Кисельов К. С. 
Регулятивні чинники динаміки креативності особистості майбутнього вчителя початкових класів у процесі навчальної діяльності / К. С. Кисельов. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт – креативність майбутніх вчителів початкових класів; мета – визначити регулятивні чинники та розробити систему засобів розвитку креативності особистості майбутніх вчителів початкових класів у процесі навчальної діяльності; новизна – вперше визначено регулятивні предиктори креативності особистості майбутніх учителів початкової школи, серед яких провідними є імпліцитні теорії креативності, художньо-естетичні потреби та мотивація оволодіння професією; вперше визначено динаміку та структуру креативності особистості майбутніх вчителів початкових класів у процесі навчання у вищій школі; розширено уявлення про типологію креативності особистості у студентському віці через встановлення її профілів у майбутніх вчителів початкових класів на різних етапах професійної підготовки; розширено уявлення про можливості психологічного супроводу процесу розвитку креативності особистості у студентському віці для оптимізації їх подальшої професійної адаптації; розширено уявлення про регулятивні кореляти креативності особистості вчителя початкових класів, серед яких найбільш значущими є зв'язки із самооцінкою креативності, емоційністю, вольовими якостями готовності до ризику та завзятості, актуалізацією соціальних потреб; дістала подальшого розвитку система знань про психологічні засоби розвитку креативності особистості майбутнього вчителя початкових класів; результати – розроблено й апробовано програму розвитку креативності особистості у студентському віці для оптимізації їх подальшої професійної адаптації. Результати можуть бути використані в закладах вищої освіти під час створення умов ефективного розвитку креативності майбутніх вчителів початкових класів у процесі навчальної діяльності, а також при розв'язанні проблеми самореалізації майбутніх педагогів, поліпшення їх професійної адаптації, особистісного та професійного зростання. Результати дисертаційного дослідження впроваджені у навчальний процес закладів вищої освіти України; галузь – психологія.^UObject – creativity of future primary teachers; goal – to identify regulatory factors and develop a system of means for developing the creativity of the personality of future primary teachers in the course of educational activities; novelty – regulatory predictors of the creativity of the personality of future primary school teachers have been identified for the first time, among which the leading ones are implicit theories of creativity, artistic-aesthetic needs and motivation to master the profession; the dynamics and structure of the creativity of the personality of future primary teachers in the process of higher education have been identified for the first time; understanding of the personality creativity typology at the student age has been increased by establishing its profiles among future primary teachers at various stages of training; understanding of the possibilities of psychological support for the development of personality creativity in student age has been increased to optimize their further professional adaptation; understanding of regulatory correlations of the creativity of the primary teacher's personality has been increased, among which the most significant are the links with self-esteem of creativity, emotionality, strong-willed qualities of preparedness for risk and perseverance, and the actualization of social needs; a system of knowledge about the psychological means of developing the creativity of the personality of the future primary teacher has been further developed; results – a program for the development of personality creativity in student age has been developed and tested to optimize their further professional adaptation. The results can be used in higher education institutions in creating conditions for the effective development of the creativity of future primary teachers in the course of educational activities, as well as in solving the problem of self-realization of future teachers, improving their professional adaptation, personal and professional development. The results of the dissertation study have been introduced into the educational process of higher educational institutions of Ukraine; area – psychology.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського