Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Ковалевич Л. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Ковалевич Л. А. 
Обґрунтування параметрів роботи технологічного транспорту в умовах щебеневих кар’єрів: автореферат дис. ... к. т. н. : 05.15.03 / Л. А. Ковалевич. — Б.м., 2023 — укp.

Дисертація присвячена вирішенню актуальної науково-практичної задачі з удосконалення наявної технології та організації роботи кар’єрного транспорту за рахунок оптимізації ухилу транспортних шляхів.У роботі визначено динаміку споживання паливно-мастильних матеріалів самоскидами на ТОВ «Омелянівський кар’єр» залежно від пори року, ухилу капітальних траншей та довжини трас. Встановлено залежність відмови шин від співвідношення відстані транспортування і середньозваженого ухилу траси, що дозволяє прогнозувати ймовірність відмов. Отримано залежність ймовірності відмови самоскида від відношення відстані транспортування до середнього ухилу дороги.Також встановлено, що для ТОВ «Омелянівський кар’єр» залежність продуктивності автосамоскида БелАЗ 548 від відстані транспортування має лінійний характер. Залежність параметра відмови λ (t) самоскидів БелАЗ-548 від терміну служби t описується логарифмічною функцією. У дисертаційній роботі вперше отримано залежність впливу повздовжнього ухилу траси на швидкість руху БелАЗ 548 в умовах ТОВ «Омелянівський кар’єр». Встановлено, що швидкості руху навантажених автосамоскидів БелАЗ-548 під час роботи на щебеневій автодорозі з ухилом 80 ‰ становлять 14,5 км/год, з підвищенням ухилу до 100 ‰ швидкості руху знижуються на 12–17 %.Доведено, що під час застосування автосамоскидів БелАЗ-548 у кар'єрі глибиною 100 м за рахунок збільшення ухилу спірального з'їзду від 6 до 12 % кут погашення борту ТОВ «Омелянівський кар’єр» підвищується з 43°06' до 46°27', водночас спрощується схема транспортних комунікацій та зменшуються втрати корисної копалини на 356774 м3.Ключові слова: щебеневий кар’єр, технологічний транспорт, ухил капітальної траншеї, експлуатаційні втрати сировини, витрати палива, продуктивність технологічного автотранспорту.^UThe dissertation is dedicated to the solution of the actual scientific and practical problem of improving the existing technology and organizing the work of quarry transport due to the optimization of the slope of transport routes.The work determines the dynamics of fuel and lubricant consumption by dump trucks at LLC "Omelyanivskyi Karier", depending on the season, the slope of the capital trenches, and the length of the tracks. The dependence of tire failure on the ratio of the transportation distance and the weighted average slope of the route was established, which allows predicting the probability of failure. The dependence of the probability of tipper failure on the ratio of the transportation distance to the average slope of the road was obtained.It has also been established that the dependence of BelAZ 548 dump truck productivity on transportation distance is linear for Omelyanivsky Karier LLC. The dependence of the failure parameter λ (t) of BelAZ-548 dump trucks on the service life t is described by a logarithmic function.In the dissertation, for the first time, the dependence of the influence of the longitudinal slope of the track on the speed of movement of BelAZ 548 in the conditions of LLC "Omelyanivskyi Karier" was obtained. It was established that the speeds of loaded BelAZ-548 dump trucks when working on a gravel road with a slope of 80 ‰ are 14,5 km/h, with an increase in the slope to 100 ‰ the speed of movement decreases by 12–17 %.It has been proven that when BelAZ-548 dump trucks are used in a 100-m-deep pit due to an increase in the slope of the spiral ramp from 6 to 12%, the offset angle of the LLC "Omelyanivskyi Karier" board increases from 43°06' to 46°27' , at the same time, the scheme of transport communications is simplified and mineral losses are reduced by 356,774 m3.Keywords: crushed stone quarry, technological transport, slope of the capital trench, operational losses of raw materials, fuel consumption, productivity of technological vehicles.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського