2. |
Коваленко О. М. Підготовка майбутніх фахівців залізничного транспорту в навчальних закладах Півдня України другої половини ХХ ‒ початку ХХІ століття / О. М. Коваленко. — Б.м., 2022 — укp.У дисертації комплексно досліджено підготовку майбутніх фахівців залізничного транспорту в навчальних закладах Півдня України в другій половині ХХ – на початку ХХІ століття та визначені позитивні та негативні тенденції цього процесу. Виокремлено ретроспективний досвід підготовки фахівців-залізничників для подальшої імплементації в сучасний освітній процес: підготовка майбутніх фахівців залізничного транспорту на виробництві; запровадження дуальної освіти; наступність у навчанні між середньою та професійно-технічною ланками освіти; гуманізація професійно-технічної освіти; співпраця зі стейкхолдерами для регулювання та прогнозування попиту на залізничні спеціальності на сучасному ринку праці. Результати дослідження можуть увійти до змісту посібників і підручників для підготовки фахівців залізничного транспорту, транспортних технологій, педагогіки, майстрів виробничого навчання; науково-теоретичні узагальнення можуть бути використані при написанні наукових і науково-методичних праць з історії педагогіки та методики викладання.^UThe dissertation examines future railway experts training in the educational institutions of Southern Ukraine in the second half of the XX – the beginning of the XXI century and identifies positive and negative trends of the process. The author points out the retrospective experience of the future railway experts training for its further implementation in the modern educational process: future railway experts training in railway production facilities; introduction of dual education; the continuity of education between secondary and vocational levels; humanization of vocational education; cooperation with stakeholders to regulate and forecast the demand for railway majors in the modern labour market. The results of the study may be included in the content of manuals and textbooks for the training of specialists in railway transport, transport technology, pedagogy, vocational training instructors; scientific and theoretical generalizations can be used in writing scientific and scientific-methodical works on the history of pedagogy and teaching methods. Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ
|