Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Ковальчук Н.П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Ковальчук Н.П. 
Еколого-біологічні особливості формування зелених насаджень м.Луцька: Автореф. дис... канд. с.-г. наук: 06.03.01 / Н.П. Ковальчук ; Нац. лісотехн. ун-т України. — Л., 2006. — 17 с. — укp.

Вивчено еколого-біологічні особливості формування міської дендрофлори за різних рівнів урбогенного впливу. Вперше за умов Луцька комплексно досліджено вплив дафічних, кліматичних і забруднюючих урбогенних факторів на зміни в морфологічній та анатомічній будові фотосинтетичного апарату деревних рослин, їх фенології, біологічній стійкості та декоративності. Вперше здійснено систематичний та флористичний аналіз дендрофлори міста. Встановлено таксономічний склад культивованої дендрофлори та вивчено ріст нових високодекоративних інтродуцентів у приватному секторі міста та приміській зоні. Визначено прирости найбільш поширених інтродукованих видів вічнозелених рослин міста та ступінь їх приживання за вегетативного розмноження шляхом живцювання. Вперше за умов Луцька використано фітоценотичний підхід для дослідження паркових насаджень міста. Запропоновано асортимент деревних рослин й обгрунтовано можливість його використання у зеленому будівництві. Рекомендовано до впровадження низку еколого-компенсаційних заходів щодо підвищення рівня життєвості зелених насаджень міста.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П271(4УКР-4ВОЛ-2Л) +
Шифр НБУВ: РА344165

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Ковальчук Н.П. 
Система роботи над формуванням пунктуаційних навичок в учнів основної школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.П. Ковальчук ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано систему роботи щодо розробки пунктуаційних умінь і навичок в учнів V - IX класів. Визначено та науково обгрунтовано основні етапи розвитку методики вивчення пунктуації. З'ясовано її особливості. Показано доцільність застосування діяльнісного підходу до вивчення пунктуації в школі. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано систему навчання пунктуації в основній школі, що сприяє успішному засвоєнню знань і формуванню в учнів умінь і навичок з пунктуації. Відзначено, що суттю запропонованої методики є продуктивне ознайомлення учнів з пунктуаційними поняттями, використання раціональної системи пунктуаційних вправ (за послідовністю виконання - підготовчих, основних, узагальнювальних; за змістом мовного матеріалу - синтаксичних, пунктуаційних, пунктуаційно-стилістичних, граматично-стилістичних); дотримання загальнодидактичних і власне методичних принципів навчання; застосування сучасних ефектвних методів і прийомів навчання пунктуації; проведення різнотипних уроків; створення електронного посібника. Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено ефективність розробленої методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912.38 +
Шифр НБУВ: РА356602
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського