Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Кожем’якіна І. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Кожем’якіна І. В. 
Розвиток професійної мовно-мовленнєвої компетентності вчителя початкових класів у системі післядипломної освіти / І. В. Кожем’якіна. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт дослідження – післядипломна освіта вчителя початкових класів. Мета дослідження – розробити, обґрунтувати та експериментально перевірити модель розвитку професійної мовно-мовленнєвої компетентності вчителя початкових класів у системі післядипломної освіти та визначити організаційно-педагогічні умови її реалізації. Наукова новизна полягає в тому, що вперше розробити, обґрунтувати та експериментально перевірити модель розвитку професійної мовно-мовленнєвої компетентності вчителя початкових класів у системі післядипломної освіти у процесі підвищення кваліфікації, що охоплює теоретико-методологічний (мета, завдання, принципи, підходи, компоненти), змістово-діяльнісний (зміст, етапи, форми, методи, засоби), діагностувально-результативний (критерії, рівні, показники) взаємопов'язані блоки; визначено організаційно-педагогічні умови, які забезпечують позитивну динаміку розвитку професійної мовно-мовленнєвої компетентності вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти (створення освітньо-розвивального середовища; інтерактивне навчання; координація спільної діяльності суб'єктів освітнього процесу; е-забезпечення розвитку професійної мовно-мовленнєвої компетентності учителів); визначено компоненти (мотиваційно-особистісний, когнітивно-мовленнєвий, праксеологічно-дієвий), критерії (особистісний, когнітивний, поведінковий), показники (мотивація мовно-мовленнєвого розвитку; сформованість знань мови, мовлення, лінгвістики; професійної мовно-мовленнєвої комунікації; сформованість професійних мовно-мовленнєвих умінь; умінь користування засобами невербальної комунікації) та рівні (базовий, середній, високий, досконалий) розвитку професійної мовно-мовленнєвої компетентності вчителів. Розроблено і впроваджено у процес підвищення кваліфікації вчителів початкових класів науково-методичне забезпечення, що містить програми нормативного «Педагогічна інноватика» і варіативного «Професійна мовно-мовленнєва компетентність вчителя» курсів, «Професійний словник-довідник учителя початкових класів», комплекс мультимедійних презентацій, дидактичні матеріали, електронні дидактичні засоби, віртуальний інтерактивний кабінет вчителя, блог викладача.^UObject of research – postgraduate education of primary school teachers. The purpose of research is to develop, substantiate and experimentally test the model of development of professional language and speech competence of primary school teacher in the system of postgraduate education and to determine the organizational and pedagogical conditions for its implementation. Scientific novelty is that for the first time to develop, substantiate and experimentally test the model of development of professional language and speech competence of primary school teacher in the system of postgraduate education in the process of advanced training covering theoretical and methodological (purpose, tasks, principles, approaches, components), content-activity (content, stages, forms, methods, means), diagnostic-productive (criteria, levels, indicators) interconnected blocks; defined organizational and pedagogical conditions that ensure the positive dynamics of the professional language and speech competence of primary school teachers in the system of postgraduate education (creating an educational and developing environment, interactive learning, coordination of the joint activities of educational entities process; e-provision of professional language and speech competence development of teachers); components (motivational-personal, cognitive-speech, praxeologically-effective), criteria (personal, cognitive, behavioral), indicators (motivation of speech and speech development, formation of knowledge of language, speech, linguistics, professional speech and speech communication, the formation of professional linguistic ability to use means of non-verbal communication) and levels (basic, medium, high, perfect) for the development of professional language and linguistic competence teachers. Developed and implemented in the process of improving the skills of primary school teachers scientific and methodological support, which contains the program of normative "Pedagogical Innovation" and the variant "Professional Language Competence of the Teacher" courses, "Professional Dictionary-Directory of Primary School Teachers", a complex multimedia presentations, didactic materials, electronic didactics, virtual interactive cabinet of the teacher, teacher's blog.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського