Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Козир Б. Ю.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Козир Б. Ю. 
Гібридне багаторівневе дуальне управління інфраструктурними проєктами та програмами в умовах невизначеності. / Б. Ю. Козир. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора технічних наук заспеціальністю 05.13.22 «Управління проєктами та програмами». – Київськийнаціональний університет будівництва і архітектури Міністерства освіти інауки України, Київ, 2020.Дисертацію присвячено вирішенню важливої науково-технічної проблеми,пов'язаної з побудовою систем гібридного багаторівневого дуальногоуправління інфраструктурними проєктами та програмами в умовахневизначеності. Аналіз тенденцій розвитку систем управлінняінфраструктурними програмами показує, що ключовими факторами є надійністьреалізації, ефективність при створенні цінностей та екологічна гармонізація.При цьому підвищення рівня ефективності впровадження інфраструктурнихпрограм є стратегічним напрямом розвитку економіки України. Ключову роль вуспішному вирішенні нагальних проблем інфраструктурних проєктів тапрограм, у тому числі задоволення певних галузей економіки з поліпшеннямстану навколишнього середовища, визначатимуть інноваційні технології,спрямовані на розвиток «інтелектуальних» технологій, тощо. Проведений аналізстану і проблем систем регіонів, міст, селищ і споживачів України визначивактуальність та практичну значущість досліджень щодо реалізаціїінфраструктурних проєктів в умовах турбулентності, побудови гібридноїбагаторівневої методології управління інфраструктурними програмами наоснові конвергентного збалансованого підходу. При цьому в дисертації виявленіпроблеми та виклики щодо впровадження інфраструктурних проєктів тапрограм як драйверів розвитку в Україні. Побудована холістична модельвирішення проблем реалізації інфраструктурних проєктів та програм на основібагаторівневого дуального управління в межах гібридних методологій, щопоєднують різні за принципами управління моделі. Система індикаторівконтролю ефективності реалізації інфраструктурних програм та конвергентнамодель масштабування проєктів в багаторівневій схемі управління в умовахзначної невизначеності визначають специфіку запропонованої методології.Проведені експериментальні дослідження запропонованих підходів, моделей іметодів управління інфраструктурними програмами підтвердили їх адекватністьта ефективність застосування. Гібридна методологія управлінняінфраструктурними програмами поєднує класичну водоспадну модель тамодель гнучких життєвих циклів Agile на основі застосування методівконвергенції знань. Термінологічна база з методології управлінняінфраструктурними проєктами та програмами розширена шляхом базових тадодаткових означень: «гібридне управління інфраструктурними програмами»,«дуальне управління програмами в умовах невизначеності», а також визначенняна основі запропонованих нових положень дисертаційного дослідження, щорозкривають глибину проєктно-орієнтованого управління інфраструктурнимипроєктами та програмами. Розроблені нові науково-методологічні основи —41моделі та методи проактивних технологій дуального управління портфелемінфраструктурних проєктів в умовах початкової невизначеності, змінностіхарактеристик об'єкта, його структури, динамічності оточення і обмеженостіінвестиційного забезпечення. Методологія проактивного дуального управлінняінфраструктурними проєктами на основі адаптивних технологій базується натрьох взаємопов'язаних адаптивних системах: планування і формування,моніторингу та управління змінами, і регламентує формування стійкого дозбурень у процесі управління, що дає можливість запобігати істотномузниженню якості управління і втраті керованості проєктної діяльності.Розроблено концептуальну модель проактивного управлінняінфраструктурними проєктами на основі дуальної теорії і принципу зворотнихзв'язків динамічних систем, яка враховує взаємозв'язок і взаємозумовленістьпроцесів функціонування та розвитку об'єкта управління і системи управління,а також взаємодію із зовнішнім середовищем, і дозволяє шляхом удосконаленняуправлінських компетенцій підвищити результативність проєктної діяльності.Модель і метод моніторингу поточного впливу інфраструктурних проєктів надосягнення стратегічних цілей розвитку; моделі та метод балансуванняінфраструктурних проєктів в умовах інвестиційних обмежень, а такожпортфельного моніторингу формують методологію дуального управлінняпортфелем інфраструктурних проєктів на основі гібридних технологій. Наоснові розроблених гібридної методології, моделей, методів і механізмівпобудовано систему управління інфраструктурними програмами одночасногоуправління та навчання (дуального управління). Методологію перевіренопрактикою використання механізмів систем гібридного багаторівневогоуправління інфраструктурними проєктами та програмами в умовахтурбулентності ринків.Ключові слова: управління інфраструктурними проєктами та програмами,дуальне управління, конвергенція знань, гібридна багаторівнева методологія.^UThe dissertation is devoted to the solution of the important scientific andtechnical problem, connected with the construction of systems of hybrid multileveldual management of infrastructure projects and programs in the conditions ofuncertainty. The analysis of the tendencies of the development of the infrastructuremanagement systems shows that the key factors are reliability of implementation,efficiency in value creation and ecological harmonization. At the same time,improving the level of implementation of infrastructure programs is a strategic42direction for the development of the Ukrainian economy. The key role in successfullysolving the pressing problems of infrastructure projects and programs, including thesatisfaction of certain sectors of the economy with the improvement of theenvironment, will be determined by innovative technologies aimed at thedevelopment of "intelligent" technologies, etc. The conducted analysis of the stateand problems of the systems of regions, cities, settlements and consumers of Ukrainehas determined the relevance and practical significance of the studies on theimplementation of infrastructure projects in the conditions of turbulence, constructionof a hybrid multilevel methodology for managing infrastructure programs on thebasis of a converged balanced approach. At the same time, the dissertation identifiesproblems and challenges regarding the implementation of infrastructure projects andprograms as drivers of development in Ukraine. A holistic model for solving theproblems of the implementation of infrastructure projects and programs based onmultilevel dual control within hybrid methodologies that combine different modelmanagement principles is built. The system of indicators for monitoring theeffectiveness of the implementation of infrastructure programs and the convergedmodel of project scaling in a multi-level management scheme under conditions ofconsiderable uncertainty determine the specifics of the proposed methodology.Experimental studies of the proposed approaches, models and methods of managinginfrastructure programs have confirmed their adequacy and effectiveness. HybridInfrastructure Management methodology combines the classic waterfall model andthe Agile Flexible Life Cycle model based on the application of knowledgeconvergence methods. The terminology base for infrastructure project and programmanagement methodology has been expanded by basic and additional definitions:―hybrid infrastructure program management‖, ―dual program management underuncertainty‖, as well as definitions based on the proposed new thesis researchprovisions that reveal the depth of project-oriented management infrastructureprojects and programs. New scientific and methodological bases are developed -models and methods of proactive technologies of dual management of a portfolio ofinfrastructure projects in the conditions of initial uncertainty, variability ofcharacteristics of the object, its structure, dynamic environment and limitedinvestment support. The methodology of proactive dual management of infrastructureprojects based on adaptive technologies is based on three interconnected adaptivesystems: planning and formation, monitoring and change management, and regulatesthe formation of perturbations in the management process, which prevents asignificant reduction in the quality of management and loss of controllability of theproject . The conceptual model of proactive management of infrastructure projects isdeveloped on the basis of dual theory and principle of feedbacks of dynamic systems,which takes into account the interconnection and interdependence of processes offunctioning and development of the object of management and control system, aswell as interaction with the external environment, and allows by improvementmanagement competencies to increase the effectiveness of project activities. Modeland method of monitoring the current impact of infrastructure projects on theachievement of strategic development goals; models and method of balancinginfrastructure projects in terms of investment constraints, as well as portfolio43monitoring, formulate a methodology for dual portfolio management of infrastructureprojects based on hybrid technologies. Based on the developed hybrid methodology,models, methods and mechanisms, a system of management of infra-square programsof simultaneous management and training (dual control) was built. The methodologyis tested by the practice of using mechanisms of hybrid multilevel management ofinfrastructure projects and programs in the conditions of market turbulence.Keywords: infrastructure project and program management, dual management,knowledge convergence, hybrid multilevel methodology


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського