Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Колеснік К. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Колеснік К. А. 
Педагогічні засади групової діяльності дітей в системі дошкільної освіти України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). / К. А. Колеснік. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації обґрунтовано актуальність впровадження групової діяльності дітей у системі дошкільної освіти України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). Визначено понятійний апарат дослідження: об'єкт, предмет, мету, хронологічні межі, завдання, методи, джерельну базу, наукову новизну, практичне значення. У дисертації представлено методологічні підходи – загальнофілософський, загальнонауковий (системний, культурологічний та аксіологічний підходи), конкретнонауковий (історико-порівняльний методи, а також хронологічний і ретроспективний підходи). Дослідження ґрунтується на загальнонаукових принципах науковості, системності, аналізу проблеми (об'єктивність вивчення явищ, єдність теорії та практики, єдність історичного та логічного). Запропоновано загальнонаукові, порівняльно-аналітичний, пошуково-бібліографічний, історико-ретроспективний, історико-хронологічний, історико-порівняльний методи дослідження.Ґенезу розвитку групової діяльності дітей (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) у контексті педагогічного дискурсу забезпечило ґрунтовне вивчення історико-педагогічних джерел: нормативних документів, архівних джерел, монографій, дисертацій, навчальних посібників, матеріалів періодики тощо.^UIn the dissertation it is substantiated the relevance of the introduction of group activities of children in the system of preschool education in Ukraine (late XX – early XXI century). The conceptual apparatus of research is defined: object, subject, purpose, chronological limits, tasks, methods, source base, scientific novelty, practical value.The dissertation presents methodological approaches – general philosophical, general scientific (systemic, culturological and axiological approaches), specific scientific (historical-comparative methods, as well as chronological and retrospective approaches). The research is based on the general scientific principles of scientificity, systematics, problem analysis (objectivity of studying phenomena, unity of theory and practice, unity of historical and logical). General scientific, comparative-analytical, search-bibliographic, historical-retrospective, historical-chronological, historical-comparative research methods are offered.The genesis of children's group activity (late XX – early XXI century) in the context of pedagogical discourse provided a thorough study of historical and pedagogical sources: regulations, archival sources, monographs, dissertations, periodicals, textbooks and more.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського