1. |
Колодяжна І.В. Маркетингова діяльність підприємств малого бізнесу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.В. Колодяжна ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2004. — 18 с. — укp.Запропоновано механізм оцінки результатів маркетингової діяльності, що дозволяє акцентувати увагу керівництва на ключових показниках діяльності, сформувати та реалізувати науково-обгрунтовані заходи щодо удосконалення маркетингової стратегії як інструмента для досягнення мети малого підприємства. Доведено, що домінантою економічної безпеки підприємств малого бізнесу є фінансова стабілізація, яка залежить від багатьох факторів не завжди лінійно. Запропоновано модель декомпозиційного розв'язання завдання фінансової стабілізації з використанням імітаційно-оптимізаційного підходу. Виявлено, що для маркетингового забезпечення малого бізнесу в Донецькій області доцільно створити при облдержадміністрації Маркетинговий консалтинговий центр малого бізнесу, проект якого наведено у даному дослідженні. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.9-211.1 Шифр НБУВ: РА330610
Рубрики:
Географічні рубрики:
|