1. |
Коломієць В.С. Формування професійних мовленнєвих умінь у студентів іноземного походження засобами комплексних дидактичних ігор: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.С. Коломієць ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 22 с. — укp.Досліджено проблему професійної мовленнєвої підготовки студентів-іноземців. Уточнено сутність феномену "комплексна дидактична гра". Виявлено педагогічні можливості формування через неї мовленнєвих умінь у студентів іноземного походження. Визначено принципи моделювання комплексних дидактичних ігор та особливості їх застосування в структурі підготовки студентів-іноземців до мовленнєвої діяльності. Висвітлено характерологічні ознаки мовленнєвих умінь і показники рівня сформованості мовленнєвих умінь у студентів. Доведено, що ефективним методом формування готовності студентів-іноземців до мовленнєвої діяльності є комплексна дидактична гра як осередок цілеспрямованої, керованої діяльності студентів. Вивчено її особливості: зміст гри, цілеспрямовану взаємодію студентів, що відповідає характеру їх майбутньої професійної діяльності, проблемно-педагогічні ситуації, модель педагогічного процесу, спрямованого на налагодження органічних зв'язків між ігровою та практичною діяльністю. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-916 + Ч481.203 Шифр НБУВ: РА312913 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|