Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Комар М. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Комар М. М. 
ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ КЕРУВАННЯ ПОВІТРЯНИМ КОРАБЛЕМ В УМОВАХ ЗОВНІШНІХ ЗБУРЕНЬ ТА ОСОБЛИВИХ СИТУАЦІЙ У ПОЛЬОТІ / М. М. Комар. — Б.м., 2021 — укp.

В дисертаційній роботі розроблено інформаційну технологію, яка використовує метод інваріантного керування повітряним кораблем (ПК) при наявності зовнішніх збурень та відмов авіаційної техніки, а також імітаційні моделі для вирішення поставлених завдань. Суть інформаційної технології полягає у визначенні конфігурації аеродинамічних органів керування ПК для компенсації наявних збурень та відмов, врахування впливу визначеної конфігурації аеродинамічних органів керування ПК на швидкість польоту, а також врахування відпрацювання зміни конфігурації аеродинамічного профілю на енергетичний запас керованості повітряного корабля в цілому. Впровадження розроблених методів забезпечить високий рівень безпеки польоту ПК в умовах невизначеності при наявності відмов та зовнішніх збурень. В дисертаційній роботі розв'язано важливу науково-технічну задачу підвищення безпеки польотів в цивільній авіації. Застосування розробленої інформаційної технології для компенсації впливу турбулентної атмосфери всієї доступної механізації крила дозволяє поліпшити стабілізацію положення ПК при польоті в умовах атмосферних збурень та зменшити вплив турбулентності на швидкість польоту ПК. Технологія забезпечує компенсацію наслідків відмов аеродинамічних органів керування в межах наявних аеродинамічних і функціональних можливостей ПК, що дозволяє забезпечити комфорт пасажирів під час польоту, зменшити навантаження на екіпаж при парируванні відмов авіаційної техніки, що в свою чергу приводить до зниження впливу людського чинника на безпеку польотів.^UThe thesis proposes an information technology that uses the method of invariant control of an aircraft in the presence of external disturbances and aircraft equipment failures, as well as simulation models for solving the assigned tasks. The essence of information technology consists in determining the configuration of the aerodynamic controls of the aircraft to compensate for the existing disturbances and failures, taking into account the influence of a certain configuration of the aerodynamic controls of the aircraft on the flight speed, and also taking into account the development of changes in the configuration of the aerodynamic profile on the energy reserve of the controllability of the aircraft as a whole. The implementation of the developed methods will ensure a high level of flight safety of the aircraft under conditions of uncertainty in the presence of failures and external disturbances.In the dissertation work, an important scientific and technical problem of improving the safety of flights in civil aviation was solved. The use of the developed information technology to compensate for the influence of a turbulent atmosphere of all available wing mechanization makes it possible to improve the stabilization of the aircraft position during flight under atmospheric disturbances and to reduce the effect of turbulence on the aircraft flight speed. The technology compensates for the consequences of aerodynamic control failures within the existing aerodynamic and functional capabilities of the aircraft, ensures the comfort of passengers during the flight, reduces the workload on the crew when parrying aircraft failures, in turn, leads to a decrease in the influence of the human factor on flight safety.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського