Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Кононова О. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Кононова О. М. 
МЕТОД ОПЕРАТИВНОЇ ОЦІНКИ ОПОРУ ВТОМІ ВІДНОВЛЕНИХ СУДНОВИХ ГРЕБНИХ ВАЛІВ / О. М. Кононова. — Б.м., 2019 — укp.

У дисертаційній роботі розроблено метод оперативної оцінки опору втомі моделей відновлених суднових гребних валів, в межах якого вирішені наступні завдання.Проведено порівняння двох підходів до оцінки втомної міцності моделей відновлених гребних валів: за їх границями витривалості і довговічностями до руйнування;На основі кореляційних залежностей між границею витривалості і параметрами похилої ділянки кривої втоми, вираженої степеневим рівнянням, уточнена залежність для визначення коефіцієнта відносної довговічності. Також була запропонована залежність для визначення границі витривалості за відомим значенням даного коефіцієнта для випадку відсутності загального діапазону напружень в багатоцикловій області напружень.Проведено аналіз точності методу оперативної оцінки опору втомі моделей суднових гребних валів при їх порівняльних випробуваннях. При цьому були розглянуті як випадкові чинники, що впливають на точність, так і систематичні;Здійснено перевірку розробленого методу на зразках і моделях відновлених суднових гребних валів. Аналіз результатів показав, що розроблений метод дозволяє проводити оперативну порівняльну оцінку їх довговічностей до руйнування на будь-якому з рівнів напружень. У порівнянні з аналогами метод дозволяє уточнювати величини логарифмів довговічностей до 8%.Результати дослідження становлять методичну основу при проведенні порівняльних випробувань моделей відновлених гребних валів для відпрацювання технологій їх ремонту.Ключові слова: судновий гребний вал, ремонт, моделі, випробування на опір втомі.^UIn the thesis, a method was developed to quickly assess the fatigue resistance of models of reconstructed ship propellers, within which the following tasks were solved.- a comparison was made of two approaches to assessing the fatigue strength of models of restored propeller shafts: according to their endurance limits and durability to failure;- based on the correlation dependences between the fatigue limit and the parameters of the sloping portion of the fatigue curve, expressed by a power equation, the dependence for determining the relative durability coefficient is refined. A correlation was also proposed for determining the endurance limit from the known value of this coefficient for the case of the absence of a common stress range in the high-cycle stress region.- analysis of the accuracy of the method of rapid assessment of the fatigue resistance of models of propeller shafts during their comparative tests. At the same time, both random factors affecting accuracy and systematic factors were considered;- the developed method was tested on samples and models of restored propeller shafts. Analysis of the results showed that the developed method allows for the operational comparative assessment of durability to failure at any of the stress levels, compared with analogs, the method allows us to clarify the shafts jf these logarithms ; durability up 8%.The results of the study constitute a methodological basis for conducting comparative tests of models of restored propeller shafts for testing the technologies for their repair.Key words: ship propeller shaft, repair, models, tests for fatigue resistance.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського