1. |
Копіца Є.П. Збагачення словникового запасу учнів гімназії науковою навчально-термінологічною лексикою на міжпредметній основі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Є.П. Копіца ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2006. — 20 с. — укp.Вивчено рівні розвитку словникового запасу учнів гімназії (медичних класів) на базі наукової навчально-термінологічної лексики на міжпредметній основі (української мови, української літератури, біології, основ латинської мови з медичною термінологією). Досліджено особливості засвоєння учнями гімназії наукової лінгвістичної, літературознавчої, бологічної, медичної навчально-термінологічної лексики, на міжпредметній базі. Визначено критерії та показники, охарактеризовано ступені та рівні засвоєння учнями гімназії даної лексики. Розроблено лінгводидактичну модель збагачення словникового запасу учнів науковою навчально-термінологічною лексикою на міжпредметній основі, що обіймала чотири етапи, а саме: пропедевтичний, когнітивно-збагачувальний, репродуктивно-творчий і оцінно-регулятивний. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912.33 + Шифр НБУВ: РА343525
|