Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (4)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Корнєв О. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Корнєв О. В. 
Метод комплексного аеродинамічного проектування системи планер і двигун з використанням поєднання чисельного і натурного експериментів / О. В. Корнєв. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт – багаторежимні літальні апарати інтегрального аеродинамічного компонування; мета – створення методу аеродинамічного проектування літальних апаратів інтегральних компонувань, конкурентоспроможність яких досягається підвищенням аеродинамічної досконалості, льотно-технічних та інших характеристик шляхом газодинамічної інтеграції повітряно-реактивної двигунної установки в несну систему; методи – методи фізичного і математичного моделювання; результати – запропоновано принцип робочого процесу з безвідривним підведенням потоку повітря до заглибленого вхідного пристрою повітряно-реактивного двигуна, метод аеродинамічного проектування літальних апаратів інтегральних компонувань, компоновка системи планер-двигун з верхнім вхідним пристроєм та з використанням зовнішніх вихорогенераторів; новизна – отримав подальший розвиток метод аеродинамічного проектування літальних апаратів інтегральних компонувань, що дозволяє враховувати особливості взаємного впливу двигуна та планера, на базі отримавшего подальший розвиток методу аеродинамічного проектування уточнено структуру, параметри течій та інтегральні аеродинамічні характеристики системи планер − двигун з урахуванням інтерференції потоків, вперше запропоновано удосконалену інтегральну компоновку системи планер – двигун, в якій повітряно-реактивний двигун тунельного компонування долучено до безпосереднього створення аеродинамічних сил за допомогою безвихрового заглибленого вхідного пристрою з зовнішніми вихорогенераторами та ежекторного сопла з верхнім реданом; ступень впровадження – результати впроваджено у ТОВ «НВП«Укррадіопром», Науково-дослідного інституту проблем фізичного моделювання режимів польоту літаків Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут», ДП «КБ Південне ім. М.К. Янгеля»; галузь використання – авіаційна.^UОbject – multi-mode aircraft of integrated aerodynamic embodiment; goal – to create a method of aerodynamic design of aircraft integrated configurations, the competitiveness of which is achieved, from a technical point of view – increasing aerodynamic excellence, flight and other characteristics by gas-dynamic integration of air-jet propulsion system in the carrying system, with methodical – reducing the required design resources through rational use of economic design tools methods of numerical and model experiments; methods – methods of physical and mathematical modeling; results – the principle of the working process with continuous supply of air flow to the deep inlet device of the air-jet engine, the method of aerodynamic design of integrated aircraft, the layout of the airframe-engine system with the upper inlet device and using external vortex generators; novelty – further developed the method of aerodynamic design of aircraft of integrated layouts, which allows to take into account the peculiarities of the mutual influence of the engine and airframe, on the basis of the further developed method of aerodynamic design the structure, parameters of currents and integral aerodynamic characteristics of system airframe - the engine taking into account interference of streams are specified, for the first time an improved integrated layout of the glider-engine system was proposed, in which the air-jet engine of the tunnel layout is connected to the direct creation of aerodynamic forces by means of a vortex-free deep inlet device with external vortex generators and an ejector nozzle; degree of implementation - implemented in “SME” “Ukrradioprom”, Research Institute of Physical Modeling of Aircraft Flight Modes of the National Aerospace University KhAI, SE “DB Pivdenne named after M.K.Yanhel”; field of application – aviation.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського