Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Коршунов М. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Коршунов М. В. 
ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ДВОРІВНЕВОГО УПРАВЛІННЯ ПОЛЬОТОМ ПОВІТРЯНОГО СУДНА У ВЕРТИКАЛЬНІЙ ПЛОЩИНІ / М. В. Коршунов. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено створенню інформаційної технології дворівневого управління польотом повітряного судна (ПС) у вертикальній площині із забезпеченням посадки, що дозволяє підвищити ефективність використання енергетичних ресурсів ПС при непрогнозованих змінах метеорологічних умов польоту' і параметрів ПС. В результаті проведених досліджень вирішено актуальне наукове завдання розроблення методів, моделі та інформаційної технології керування ПС, що застосовують спеціальні бази знань з правилами виконання багатовимірних обмежень та бази високоточних даних про об'єкт керування для підвищення ефективності польотів відповідно до перспективних вимог з безперервного зниження та оптимальних прибуттів. Розроблений метод забезпечує безперервне зниження ПС з використанням мінімальної тяги двигунів і в конфігурації найменшого лобового опору. Реалізація інформаційної технології управління польотом ПС у вертикальній площині заощаджує більше ніж 2,3 % матеріальних витрат.^UThe dissertation thesis is devoted to the creation of information technology for two-level control of aircraft flight in the vertical plane with landing support, which makes it possible to increase the efficiency of using the energy resources of the aircraft in case of unpredictable changes in meteorological flight conditions and aircraft parameters. As a result of the research, the urgent scientific problem of developing methods, models, and information technology for aircraft control was solved, special knowledge bases are used on the rules for fulfilling multidimensional constraints and high-precision databases about the control object to improve flight efficiency in accordance with promising requirements for continuous reduction and optimal arrivals. The developed method provides a continuous descent of the aircraft using the minimum thrust of the engines and in the configuration of the slightest drag. Implementation of information technology for aircraft flight control in the vertical plane saves more than 2.3% of material costs.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського