Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Котубей В. Ф.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Котубей В. Ф. 
Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи в педагогічних коледжах / В. Ф. Котубей. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертаційна робота присвячена проблемі формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи в педагогічних коледжах. Досліджено та проаналізовано стан розробленості проблеми формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи в педагогічних коледжах у теорії та на практиці. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: уперше визначено сутність формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи як цілісного процесу, заснованого на культурологічній та гуманітарній складових педагогічної освіти, спрямованого на освоєння студентами сукупності гуманітарних знань, соціально-значущих практичних умінь, становлення особистісних якостей, набуття досвіду педагогічної та соціокультурної діяльності, розвитку комунікативних та організаторських здібностей, ціннісних орієнтацій; обґрунтовано педагогічні умови формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у педагогічних коледжах.Розроблено структурно-функціональну модель формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у педагогічних коледжах та її змістовне наповнення (цільовий, змістовний, процесуальний, результативний блоки), яка інтегрує інваріантну частину та варіативні елементи (зумовлені специфікою професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у педагогічних коледжах).Подальшого розвитку набули зміст, форми та методи формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи в педагогічних коледжах.Практичне значення дисертаційного дослідження полягає розробленні соціокультурно зорієнтованого навчально-методичного комплексу «Основи соціокультурної взаємодії майбутніх учителів початкової школи» для вивчення дисциплін «Історія України», «Всесвітня історія», «Людина і світ», «Культурологія», «Психологія (загальна, вікова, педагогічна)», «Педагогіка», «Методика навчання предмету «Я у світі».^UDissertation is devoted to the problem of formation of socio-cultural competence of future primary school teachers in pedagogical colleges. It has been studied and analyzed the development state of the problem of formation of socio-cultural competence of future primary school teachers in pedagogical colleges in theory and in practice.The scientific novelty of the obtained results is that: the essence of formation of socio-cultural competence of future primary school teachers as a holistic process, based on culturological and humanitarian components of pedagogical education, directed on mastering by students a set of humanitarian knowledge, socially significant practical skills, formation of personal qualities, getting experience in teaching and socio-cultural activities, development of communicative and organizational abilities, value orientations, has been defined for the first time; pedagogical conditions of formation of socio-cultural competence of future primary school teachers in pedagogical colleges have been substantiated.The structural-functional model of formation of socio-cultural competence of future primary school teachers in pedagogical colleges and its content (target, meaningful, procedural, resultative blocks), which integrates invariant part and variable elements (caused by a specific of vocational training of future primary school teachers in pedagogical colleges).The content, forms and methods of formation of socio-cultural competence of future primary school teachers in pedagogical college were further developed.Practical meaning of dissertation is in the development of socio-cultural oriented educational and methodical complex “Fundamentals of Socio-Cultural Interaction of Future Primary School Teachers” for studying such disciplines as “History of Ukraine”, “World History”, “Human and the World”, “Culturology”, “Psychology (general, age, pedagogical)”, “Pedagogy”, “Methods of Teaching the Subject “I am in the World””.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського