1. |
Кошечкіна Т.М. Проблема взаємозв'язку навчання й виховання у творчій спадщині вчених Слобідської України (друга половина XIX - початок XX століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.М. Кошечкіна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 22 с. — укp.Проведено ретроспективний аналіз дослідження проблеми взаємозв'язку навчання та виховання у творчій спадщині вчених Слобідської України другої половини XIX - початку XX ст. Виявлено витоки становлення та розвитку ідеї взаємозв'язку навчання та виховання в історії вітчизняної та зарубіжної педагогічної думки. Розкрито динаміку перетворення даної ідеї у певні концептуальні положення у другій половині XIX - на початку XX ст. Розкрито внесок педагогів-науковців Слобідської України в розробку теоретичних і методологічних питань забезпечення взаємозв'язку навчання та виховання. На підставі аналізу історико-педагогічної літератури, архівних і публіцистичних матеріалів виявлено й узагальнено досвід втілення вченими Слобідської України ідеї взаємозв'язку навчання та виховання в практику закладів освіти різних типів. Виокремлено набільш ефективні напрями реалізації науковцями зазначеної ідеї, а саме: відображення її в науково-методичних матеріалах, здійснення взаємозв'язку навчання та виховання у процесі організації пізнавальної діяльності студентів, унаочнення ідеї особистим прикладом. Визначено можливості творчого використання теоретичних ідей і практичного досвіду вчених Слобідської України щодо забезпечення взаємозв'язку навчання та виховання. Обгрунтовано прогностичні тенденції розвитку здобутків попередників на сучасному етапі модернізації освіти в Україні. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР52)52 + Ч311.02 + Шифр НБУВ: РА357575
Рубрики:
|