Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (110)Книжкові видання та компакт-диски (33)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Кравченко В. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Кравченко В. В. 
Інтенсифікація процесу утилізації насаджень кущових ягідників: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.11 / В. В. Кравченко ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Розглянуто результати дослідження, спрямовані на підвищення ефективності процесу утилізації насаджень кущових ягідників шляхом обгрунтування технологічної схеми та параметрів агрегата, що поєднує подрібнення гілок і кореневої системи кущів з їх одночасним закладанням у грунт. Запропоновано послідовний технологічний процес, який містить ударне відокремлення молотками гілок з частковим подрібненням їх цими ж молотками, розрізання гілок і коренів ножами грунтової фрези на частки з довжиною, що відповідають агротехнічним вимогам, і кінцеве закладання подрібненої деревини у грунт. На піставі теорії ймовірностей встановлено взаємозв'язок між ступенем подрібнення гілок молотковим барабаном і параметрами фрези. Огрунтовано раціональний ступінь подрібнення гілок молотковим барабаном і ножами фрези з забезпеченням мінімальних енерговитрат. Визначено вплив основних кінематичних і геометричних параметрів робочих органів молоткового барабана на довжину подрібнених частинок гілок, виготовлено дослідний зразок агрегата.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П25-468.2 + П071.25
Шифр НБУВ: РА384439 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Потапенко С. А. 
Проблеми реалізації повноважень органів місцевого самоврядування об'єднаних територіальних громад у сфері регулювання земельних відносин / С. А. Потапенко. — Б.м., 2020 — укp.

АНОТАЦІЯПотапенко С.А. Проблеми реалізації повноважень органів місцевого самоврядування об'єднаних територіальних громад у сфері регулювання земельних відносин. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису.Дисертація на здобуття ступеня доктора філософії за спеціальністю 081 «Право». – Академія праці, соціальних відносин і туризму, Київ, 2020.Дисертація присвячена комплексному та всебічному дослідженню реалізації повноважень органів місцевого самоврядування об'єднаних територіальних громад (ОТГ) у сфері регулювання земельних відносин. Робота містить теоретичне узагальнення і нове вирішення наукового завдання визначення повноважень органів місцевого самоврядування ОТГ у зазначеній сфері та просторових меж їх здійснення. У дисертації досліджено наукові підходи визначення понять «земельна ділянка», «територія», «земельні відносини», «регулювання земельних відносин», «компетенція», «повноваження», «об'єднана територіальна громада», «акт органу місцевого самоврядування», які викладені в спеціальній літературі та в цілому враховуються юридичними науками, а також їх нормативні визначення. Сформульовано авторські визначення понять «земельні відносини», «об'єднана територіальна громада», «компетенція органів місцевого самоврядування ОТГ у сфері земельних відносин», «повноваження органів місцевого самоврядування ОТГ у сфері регулювання земельних відносин». Земельні відносини визначено як врегульовані Конституцією та законами України, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, суспільні відносини щодо використання, розпорядження, управління, охорони та відтворення земель, які виникають між громадянами, іноземцями, біпатридами, особами без громадянства, фізичними особами-підприємцями, юридичними особами, іноземними юридичними особами, організаціями без статусу юридичної особи, територіальними громадами, ОТГ, органами місцевого самоврядування, органами державної влади, державою Україна та іноземними державами. ОТГ розуміється, як спроможний суб'єкт місцевого самоврядування, який утворюється шляхом добровільного об'єднання або добровільного приєднання територіальних громад до вже утвореної ОТГ відповідно до закону та Методики формування спроможних територіальних громад (Методика) з метою покращення рівня надання її жителям публічних послуг, який має єдиний представницький орган місцевого самоврядування, наділений додатковими повноваженнями та додатковими бюджетними надходженнями. ОТГ є різновидом територіальної громади та формою її укрупнення у процесі реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні. Зроблено висновок про те, що за основу юридичних понять «компетенція» та «повноваження» необхідно взяти їх наукове визначення, що дозволить вдосконалити механізм законодавчого забезпечення повноважень органів місцевого самоврядування ОТГ у сфері регулювання земельних відносин шляхом розмежування їхніх предметів відання, прав, обов'язків та відповідальності.Обґрунтовано, що компетенція органу місцевого самоврядування ОТГ у сфері регулювання земельних відносин включає предмети відання, повноваження, права та відповідальність, визначені Конституцією України, міжнародними договорами України, законами України та іншими нормативно-правовими актами України, які окреслюють чіткі межі їх діяльності у зазначеній сфері, конкретні обов'язки, права та наслідки за неналежне виконання покладених на ці органи функцій та завдань.Повноваження органів місцевого самоврядування ОТГ у сфері регулювання земельних відносин визначено, як встановлений Конституцією та законами України перелік їх обов'язків щодо вирішення земельних питань на відповідній території в інтересах ОТГ та на виконання деяких повноважень держави, реалізація яких забезпечена можливістю прийняття правових актів, а також здійснення інших юридично владних дій.Аргументовано, що основною формою реалізації повноважень органів місцевого самоврядування ОТГ у сфері регулювання земельних відносин є прийняття ними рішень: з питань адміністративно-територіального устрою; при плануванні використання земель; при здійсненні благоустрою населених пунктів; при встановленні плати за землю; при розпорядженні землею та при здійсненні контролю за використанням та охороною земель. Розглянуто, що прийняття зазначених рішень віднесено до компетенції ради ОТГ та її виконавчого комітету. Відзначено, що особливою посадовою особою у виконавчих органах ради ОТГ є староста, який не наділений повноваженнями щодо прийняття власних актів. Запропоноване внесення змін до Закону України (ЗУ) «Про місцеве самоврядування в Україні» в частині корегування терміну «старостинський округ».^USUMMARYPotapenko S.A. Problems realization powers of local self-government bodies of united territorial communities in the sphere of regulation land relations. – Qualifying scientific work on the rights of the manuscript. Dissertation for obtaining the scientific degree of the doctor of philosophy on a specialty 081: Law. - Academy of Labor, Social Relations and Tourism, Kyiv, 2020.The dissertation is devoted to a complex and comprehensive study of the implementation of the powers of local self-governments of united territorial communities (UTC) in the field of regulation land relations. The work contains a theoretical generalization and a new solution to the scientific task of determining the powers of local self-governments UTC in this area and the spatial boundaries of their implementation. It is proposed to establish a legal regime for the terms «land relations», «united territorial community», «competence of UTC local self-governments in the field of land relations», «powers of UTC local self-governments in the field of land relations regulation». It is concluded that the legal concepts of «competence» and «authority» should be based on their scientific definition, which will improve the mechanism of legislative support for the powers of local self-governments UTC in the field of regulation land relations by distinguishing their subjects, rights, responsibilities and responsibility.Land relations are defined as regulated by the Constitution and laws of Ukraine, as well as regulations adopted in accordance with them, public relations for the use, disposal, management, protection and reproduction of land arising between citizens, foreigners, bipatrids, stateless persons, natural persons-entrepreneurs, legal entities, foreign legal entities, organizations without the status of a legal entity, territorial communities, UTC, local self-government bodies, state authorities, the state of Ukraine and foreign states.UTC is understood as a capable entity of local self-government, which is formed by voluntary association or voluntary joining of territorial communities to the already formed OTG in accordance with the law and the Methodology of forming capable territorial communities (Methodology) to improve the level of public services. has a single representative body of local self-government, endowed with additional powers and additional budget revenues. UTC is a kind of territorial community and a form of its consolidation in the process of reforming local self-government and territorial organization of power in Ukraine.Concluded that the legal concepts of «competence» and «authority» should be based on their scientific definition, which will improve the mechanism of legislative support for the powers of local governments UTG in the regulation of land relations by distinguishing their subjects, rights, responsibilities and responsibilities.Substantiated that the competence of UTC local self-government body in the field of land relations regulation includes subjects of jurisdiction, powers, rights and responsibilities defined by the Constitution of Ukraine, international treaties of Ukraine, laws of Ukraine and other normative legal acts of Ukraine, specific responsibilities, rights and consequences for improper performance of the functions and tasks assigned to these bodies.The powers of UTC local governments in the field of land relations regulation are defined as the list established by the Constitution and laws of Ukraine of their responsibilities to resolve land issues in the relevant territory in the interests of UTC and to exercise certain powers of the state, the implementation of which is possible implementation of other legally authoritative actions.It is argued that the main form of implementation of the powers of local UTC governments UTC in the regulation land relations is the adoption of regulations: addressing issues of administrative-territorial organization; planning land use; improvement of settlements; determining the payment for land; to control the use and protection of land. It is considered that the adoption of these acts is attributed to the competence of the UTC Council and the Executive Committee of the UTC Council. It is noted that a special official in the executive bodies of the UTC council is the mayor, who is not endowed with the authority to adopt its own acts. It is proposed to amend the Law «on local self-Government in Ukraine» in terms of giving it such powers and adjusting the term «starostinsky district».


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського