1. |
Кравченко Л.В. Формування в учнів 5 - 11 класів активної трудової позиції у процесі позаурочної предметно-перетворювальної діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.В. Кравченко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.Розкрито суть поняття "активна трудова позиція", проведено структурно-компонентний аналіз, виявлено показники сформованості цієї якості та визначено її рівні в учнів V - XI класів. Теоретично обгрунтовано умови підвищення ефективності процесу формування активної трудової позиції в учнів. Розроблено й експериментально перевірено особистісно орієнтовану педагогічну модель такого формування у процесі організації позаурочної предметно-перетворювальної діяльності. Установлено, що формування активної трудової позиції в учнів забезпечується за умов застосування проектної технології та технології колективних творчих справ. Виявлено основні чинники, що впливають на формування в учнів активної трудової позиції (потреби, інтереси, переконання, ціннісні орієнтації, нахили, вибір майбутньої професії). Висвітлено провідні мотиви та стимули, що визначають ставлення учнів V - XI класів до позаурочної предметно-перетворювальної діяльності. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351 + Ч421.385 + Шифр НБУВ: РА338691
Рубрики:
|