1. |
Кравчук Я. І. Методика диференційованого підходу до навчання фізичної культури учнів початкової школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Я. І. Кравчук ; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. — Луцьк, 2010. — 19 с. — укp.Розроблено й обгрунтовано організаційно-методичні положення реалізації диференційованого підходу щодо навчання учнів початкових класів фізичної культури. Встановлено, що в процесі реалізації освітніх та оздоровчих завдань необхідно враховувати, передусім, стан навчальних досягнень школярів. Визначено, що на уроках фізичної культури рекомендується різне співвідношення засобів, методів і форм навчання відповідно до індивідуально-групових особливостей учнів. Доведено, що це забезпечує активність дітей, інтерес до запропонованих рухів та оптимальну моторну щільність уроку. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч421.221 Шифр НБУВ: РА375505 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|