Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Красілов А. Д.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Красілов А. Д. 
Розвиток кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту на засадах диференційованого підходу / А. Д. Красілов. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт дослідження – процес професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні, розробці та експериментальній перевірці педагогічних умов розвитку кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту на засадах диференційованого підходу. Наукова новизна одержаних результатів дослідження є у тому, що: вперше визначено та науково обґрунтовано педагогічні умови розвитку кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту на засадах диференційованого підходу: 1) стимулювання мотивації до розвитку рухових якостей через організацію систематичного відкритого моніторингу індивідуальних досягнень кожного; 2) поєднання індивідуального характеру засвоєння кінезіологічних знань з колективною організацією навчальної діяльності студентів через диференціацію змісту навчання; 3) інтеграція інноваційних видів рухової активності та варіативних дидактичних матеріалів через індивідуалізацію навчально-тренувального процесу; розроблено і теоретично обґрунтовано модель розвитку кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту на засадах диференційованого підходу, яка ґрунтується на сукупності загальнодидактичних і специфічних принципів, спирається на визначені педагогічні умови та передбачає удосконалення змісту професійної підготовки через використання форм, методів і засобів навчання, що враховують біологічні, гендерні, соціальні, анатомічні, фізіологічні, фізичні і психологічні характеристики особи та групи в цілому; уточнено сутнісні характеристики понять «кінезіологічна компетентність майбутніх фахівців фізичної культури і спорту», «диференційований підхід у розвитку кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців ФКіС», «розвиток кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту»; описано структуру кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту у єдності мотиваційного, діяльнісно-когнітивного та рефлексивного компонентів; розроблено діагностичний інструментарій для оцінювання рівнів (низький, середній, високий) розвитку кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту, який містить критерії (потребовий, практично-предметний і поведінковий) та показники (потреба розвитку кінезіологічної компетентності, обсяг кінезіологічних знань, рівень кінезіологічних умінь, методичні навички розвитку кінезіологічних умінь, рефлексія) з відповідним комплексом діагностичних методик, удосконалено зміст, форми і методи професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту, що спрямовані на розвиток кінезіологічної компетентності на засадах диференційованого підходу.^UThe object of research is the process of professional preparation of future specialists in physical culture and sports. The purpose of the study is to substantiate theoretically, develop and test the pedagogical conditions of development of kinesiological competence of future specialists in physical culture and sports on the basis of a differentiated approach experimentally. The scientific novelty of the obtained results is that: for the first time the pedagogical conditions of development of kinesiological competence of future specialists in physical culture and sports on the basis of a differentiated approach: 1) stimulating motivation for the development of motor skills through the organization of systematic open monitoring of individual achievements of each; 2) combination of individual character of assimilation of kinesiological knowledge on the collective organization of educational activity of students through differentiation of the maintenance of training; 3) integration of innovative types of motor activity and variable didactic materials through individualization of the educational and training process were identified and substantiated scientifically; the model of development of kinesiological competence of future specialists in physical culture and sports on the basis of a differentiated approach was developed, substantiated theoretically and tested experimentally. This model based on a set of general didactic and specific principles, based on certain pedagogical conditions and provides for improving the content of training through the use of forms, methods and means that take into account biological, gender, social, anatomical, physiological, physical and psychological characteristics of the individual and group. The essential characteristics of the concepts "kinesiological competence of future specialists of physical culture and sports", "differentiated approach in the development of kinesiological competence of future specialists of FC&S", "development of kinesiological competence of future specialists of physical culture and sports" are specified. The structure of kinesiological competence of future specialists in physical culture and sports in the unity of motivational, activity-cognitive and reflexive components is described. Diagnostic tools for assessing the levels (low, medium, high) of the development of kinesiological competence of future specialists in physical culture and sports, which contains criteria (need, practical-subject, behavioral), indicators (the need for development of kinesiological competence, the amount of kinesiological knowledge, level of kinesiological skills, methodological skills of kinesiological skills, reflection) are developed with an appropriate set of diagnostic techniques. The content, forms and methods of professional training of future specialists in physical culture and sports aimed at the development of kinesiological competence on the basis of a differentiated approach have been improved.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського