Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Крупко І. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія: Гірнича справа   
1.

Крупко І. В. 
Обгрунтування параметрів чотирьохопорних механізмів крокування одноківшових екскаваторів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.06 / І. В. Крупко ; Донец. нац. техн. ун-т. — Донецьк, 2011. — 21 с. — укp.

Встановлено основні недоліки гусеничних механізмів, які полягають у наявності великої кількості швидкозношуваних деталей, а також затраті значної енергії на тертя опорної бази об грунт у трьохопорних механізмах крокування. Ці недоліки усунуті в чотирьохопорному крокуючому рушії, у якому процес пересування забезпечується ексцентриковим приводом з поперемінним пересуванням двох пар опорних лиж. Проведено теоретичні й експериментальні дослідження принципово нової конструкції механізму пересування щодо одноківшових екскаваторів, що дозволили встановити закономірності формування навантажень в ексцентриковому приводі, які мають коливальний характер і відповідають косинусоідальному закону з повторюваним півперіодом зміни, який відповідає повороту ексцентрика на кут alpha=180 °. Розроблено та теоретично обгрунтовано математичну модель процесу переміщення чотирьохопорного крокуючого рушія. Запропоновано методику вибору раціональних параметрів чотирьохопорного механізму крокування та розроблено рекомендації з застосування таких механізмів на екскаваторах і гірничих машинах масою до 400 т.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И220-51
Шифр НБУВ: РА379608 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Дзержинська О. В. 
Обґрунтування раціональних параметрів і форм опорних елементів крокуючих механізмів підйомно-транспортних машин / О. В. Дзержинська. — Б.м., 2019 — укp.

Підвищення ефективності крокуючих механізмів підйомно-транспортних машин за рахунок обґрунтування раціональних параметрів опорних елементів лиж на основі встановлених закономірностей процесу механічної взаємодії з ґрунтом. Методи досліджень: методи теоретичної механіки, теорії ймовірності, теорії подібності, математичного аналізу, планування дослідів, методи тензометрування. Теоретичні і практичні результати: удосконалення методів визначення раціональних параметрів опорних елементів лиж крокуючих підйомно-транспортних машин, з розширеним урахуванням параметрів, що характеризують процес механічної взаємодії із з ґрунтом. Наукова новизна: уперше обґрунтовано використання опорних елементів шевронної форми, лижі крокуючого рушія; уперше розраховано оптимальну відстань між опорними елементами лижі; уточнені закономірності процесу взаємодії лижі з ґрунтом з використанням різних форм опорних елементів, а також їх розташування; набула подальшого розвитку математична модель, яка описує процес взаємодії опорної поверхні лижі с ґрунтом, враховуючи форму, висоту опорного елементу та відстань між опорними елементами; набула подальшого розвитку математична модель взаємодії опорної поверхні трьохопорного крокуючого крануз різними типами ґрунтів; набула подальшого розвитку методика визначення коефіцієнта зчеплення лижі з ґрунтом при застосуванні опорних елементів прямолінійної і шевронної форми; удосконалено визначення раціональних параметрів підйомно-транспортних машин на крокуючому ходу, які в значній мірі підвищують їх технічний рівень. Ступінь впровадження: результати роботи впроваджені на ПрАТ НКМЗ, у навчальному процесі кафедри «Підйомно-транспортних машин» ДДМА в лекційних курсах «Спеціальні ПТМ» та виконання лабораторних робіт за дисциплінами: «Машини для земляних, дорожніх та меліоративних робіт», «Моделювання робочих процесів ПТБДМіО».^UImproving the efficiency of stepping mechanisms of lifting-transport vehicles due to substantiation of rational parameters of the supporting elements of skis on the basis of established regularities of the process of mechanical interaction with the soil. Methods of research: methods of theoretical mechanics, probability theory, similarity theory, mathematical analysis, experimental planning, methods of strain gauging. Theoretical and practical results: improvement of methods for determining the rational parameters of the supporting elements of the skis of stepping-lifting vehicles, with expanded account of the parameters characterizing the process mechanical interaction with the soil. Scientific novelty: for the first time, the use of supporting elements of the chevron form, the skier of the walking racetrack was substantiated; the optimal distance between the supporting elements of the ski is calculated for the first time; the regularities of the process of interaction of the ski with the ground with the use of different forms of supporting elements, as well as their location, are specified; The mathematical model, which describes the process of interaction of the supporting surface of the ski with the ground, taking into account the shape, height of the supporting element and the distance between the supporting elements, has become further developed. The mathematical model of the interaction of the supporting surface of a three-point walking crown with different types of soils has been further developed; the method of determining the coefficient of grip of the ski with the soil has been further developed in the application of supporting elements of rectilinear and chevron form; improved definition of rational parameters of lifting-transport machines on the step-by-step, which greatly increase their technical level. The degree of implementation: the results of work are implemented at PSC NKMZ, in the educational process of the Department of Lifting-transport vehicles of the DSA in the lecture courses "Special PTM" and the implementation of laboratory works on disciplines: "Machines for earth, road and land reclamation works", "Modeling of work processes PBBDMiO ".


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського