Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (98)Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Кузьменко О. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія: Біологічні науки   
1.

Кузьменко О. В. 
Відновлення добового ритму деяких показників кровотворення й імунітету після радіаційного впливу: автореф. дис. ... канд. біол. наук : 03.00.01 / О. В. Кузьменко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито питання післярадіаційного відновлення добових ритмів систем кровотворення й імунітету залежно від індивідуальної реакції організму у відповідь на іммобілізаційний стрес. Виявлено розбіжності показників гемопоезу у тварин залежно від типу їх реакції на іммобілізаційний стрес, що розділяє їх на групи. Визначено добові ритми різних за реактивністю тварин, а також динаміку післярадіаційного відновлення добових ритмів систем кровотворення й імунітету експериментальних тварин для визначення їх ролі в груповій та індивідуальній радіочутливості. Висвітлено вплив типу реагування даних показників гемопоезу експериментальних тварин на тривалість пострадіаційного відновлення добових ритмів системи кровотворення. Показано, що дія іонізуючої радіації в сублетальній дозі (4,0 Гр) по-різному впливає на зміну добових ритмів показників системи гемопоезу залежно від часу доби опромінення та реактивності тварин. Встановлено залежність радіочутливості щурів в експерименті від типу їх реакції на психоемоційний стресовий вплив.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е60*732.3-638.23 + Е60*743-638.23 + Р361-29
Шифр НБУВ: РА376139 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Чорна В. В. 
Адміністративно-правове регулювання патронатної служби державних органів / В. В. Чорна. — Б.м., 2021 — укp.

В дисертації досліджено адміністративно-правове регулювання патронатної служби державних органів. Здійснено теоретико-правову характеристику поняття та особливостей патронатної служби державних органів. Запропоновано під патронатною службою розуміти різновид публічної служби, діяльність якої спрямована на покращення роботи політичного діяча, забезпечення його потреб під час діяльності в межах посадових положень та інструкцій, що визначаються відповідною посадовою особою. На підстав аналізу національного законодавства виокремлено права та обов'язки патронатної служби державних органів. Розкрито поняття, види та особливості юридичної відповідальності патронатної служби державних органів.Особливу увагу приділено визначенню завдань та функцій патронатних служб Верховної Ради України; Президента України, Офісу Президента України; Прем`єр-міністра України та інших членів Кабінету Міністрів України.Визначено специфіку діяльності патронатних служб керівників територіальних державних органів.Розкрито особливості діяльності патронатних служб Вищої ради правосуддя, Конституційного Суду України, Верховного Суду, вищихспеціалізованих судів, Кваліфікаційної комісії суддів України.Окреслено задання, функції, права та обов'язки помічника судді, прессекретаря, референта, радника судді як суб'єктів патронатної служби судів. Визначено, що помічник судді – це структурна штатна одиниця апарату суду, яка виконує свої функціональні обов'язки із забезпечення діяльності судді в процесі здійснення ним правосуддя.^UThe dissertation analyses the administrative and legal regulation of the patronage service of state bodies. The theoretical and legal characteristics of the concept and features of the patronage service of state bodies are fulfilled. It is proposed to understand the patronage service as a type of public service, which activities are aimed at improving the work of a politician, meeting the needs of his/her activities within the job descriptions and instructions defined by this official. Based on the analysis of national legislation, the rights and responsibilities of the patronage service of state bodies are singled out. The concepts, types and features of legal responsibility of the patronage service of state bodies are revealed.The author pays special attention to disclosure of tasks and functions of patronage services of the Verkhovna Rada of Ukraine; patronage services of the President of Ukraine, the Office of the President of Ukraine; patronage services of the Prime Minister of Ukraine and other members of the Cabinet of Ministers of Ukraine.The specifics of the activity of patronage services of heads of territorial state bodies are determined.Particular attention is paid to disclosure of the patronage services of the High Council of Justice, the Constitutional Court of Ukraine, the Supreme Court, higher specialized courts, the Qualification Commission of Judges of Ukraine. The tasks, functions, rights and responsibilities of the assistant judge, press secretary, clerk, adviser to judges as subjects of the patronage service of courts are revealed. It is defined that an assistant judge is a structural staff unit of the court staff that performs his/her functional duties to ensure the activities of a judge in the process of administering justice.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Богдан Б. В. 
Адміністративно-правова охорона населення від інфекційних хвороб / Б. В. Богдан. — Б.м., 2022 — укp.

У дисертації проведено комплексне наукове дослідження адміністративно-правової охорони населення від інфекційних хвороб, окреслено етапи її становлення, характерні ознаки. Систематизовано принципи охорони населення та доповнено їх перелік, обґрунтовано зміст понять «профілактика інфекційних хвороб», «пандемія», «державна політика щодо охорони населення від інфекційних хвороб». Виокремлено елементи механізму адміністративно-правової охорони населення від інфекційних хвороб, проаналізовано нормативно-правове регулювання, визначено публічну адміністрацію в системі суб'єктів охорони.Розкрито види засобів адміністративно-правової охорони населення від інфекційних хвороб, окреслено контроль та нагляд в системі засобів, з'ясовано їх особливості. Проаналізовано юридичну відповідальність за порушення норм, якими врегульовано охорону населення від інфекційних хвороб, внесено пропозиції щодо удосконалення законодавства у сфері охорони населення від інфекційних хвороб.^UIn the dissertation the complex scientific research of administrative and legal protection of population against infectious diseases is carried out, the stages of its formation, characteristic signs are outlined. The principles of protection of population are systematized and their list is supplemented, the content of the concepts "prevention of infectious diseases", "pandemic", "state policy on protection of population from infectious diseases" is substantiated. Elements of the mechanism of administrative and legal protection of population from infectious diseases are singled out, normative and legal regulation is analysed, public administration in the system of subjects of protection is defined.The types of means of administrative and legal protection of population from infectious diseases are revealed, the control and supervision in the system of means is outlined, their peculiarities are clarified. The legal responsibility for violation of the norms regulating the protection of population from infectious diseases is analysed, the proposals are made to improve the legislation in the field of protection of population from infectious diseases.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Чиж Б. І. 
Публічне адміністрування професійної освіти в Україні: автореферат дис. ... к. ю. н. : 12.00.07 / Б. І. Чиж. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертації здійснено комплексне та системне дослідження публічного адміністрування професійної освіти в Україні.Визначено, що професійна (професійно-технічна) освіта - це комплекс педагогічних та організаційних заходів, передбачених нормативно-правовими актами, що застосовуються публічними органами адміністрування та спеціальними закладами освіти, спрямованих на забезпечення суб’єктами освітніх послуг отримання знань, умінь та навичок в обраній галузі професійної діяльності, розвиток компетентності та професіоналізму, виховання загальної і професійної культури.Доведено, що сучасна модель управління у сфері професійної освіти повинна враховувати наступні особливості: 1) інтегруватися з ринком праці та вимогами роботодавців в кваліфікації і професійних якостях фахівців; 2) сприяти впровадженню дуальної форми професійної освіти; 3) враховувати особливості економічного розвитку кожного адміністративно-територіального регіону та їх потреби в певних категоріях фахівців; 4) здійснюватися за принципом «паритетного» управління; 5) розширювати можливості доступу та програм заохочення здобувачів до соціального розвитку шляхом здобування професійних знань, умінь та навичок, підвищення престижності професійної освіти; 6) сприяти розширенню автономії закладів професійної освіти; 7) запроваджувати децентралізовані моделі управління професійною освітою.Обґрунтовано важливість запровадження прийнятного для України міжнародного досвіду публічного адміністрування професійної освіти: практики країн Європейського Союзу здійснення професійної освіти на засадах Болонського процесу з дотриманням принципів Копенгагенської конвенції; дуальної форми професійного навчання та професійної перепідготовки (США, Великобританія, Канада, країни Європейського Союзу); визначення професійної кваліфікації викладачів (Німеччина, Франція, Італія, Нідерланди, Данія); децентралізованого управління професійно-технічними навчальними закладами (Франція); функціонування «виробничих шкіл» (Данія); ведення Центрального реєстру професійних курсів (Нідерланди).^UIn the dissertation, a comprehensive and systematic study of the public administration of professional education in Ukraine was carried out.It is argued that the state policy is the basis of the program for determining the vital activities of society, aimed at the progressive development of spheres and branches of public administration, aimed at the progressive development of the state and society as a whole. State educational policy is a structural part of the general state policy, which defines the purpose, tasks, objectives, directions of activity of the public administration in the field of education, aimed at the development of education with the aim of improving literacy and culture of the population.It is noted that the normative legal regulation of professional education is a system of legal norms of different legal force that regulate social relations arising from the functioning and development of the system of professional (vocational and technical) education, creating conditions for the professional self-realization of an individual and ensuring the needs of society and state in skilled workers.It is asserted that the public administration as a subject of public administration of vocational education in Ukraine is a system of subjects that have their own or delegated powers in the field of vocational education, with the aim of reforming it and increasing its prestige, taking into account the needs of the labor market in training, retraining and promotion qualifications of specialists.It has been proven that the modern management model in the field of professional education should take into account the following features: 1) integration with the labor market and the requirements of employers in the qualifications and professional qualities of specialists; 2) promote the introduction of a dual form of professional education; 3) peculiarities of the economic development of each administrative-territorial region and their needs in certain categories of specialists; 4) the principle of "parity" management, i.e. redistribution of functions and powers between central and local education management bodies; 5) expansion of access opportunities and programs to encourage students to social development by acquiring professional knowledge, abilities and skills, increasing the prestige of professional education; 6) assistance in expanding the autonomy of vocational education institutions; 7) introduce a decentralized model of management of professional education, which involves a significant limitation of the functions of central executive bodies, as well as a clear definition of the basic goals of general and professional education and directions of its development.When studying the international experience of public administration of professional education, it should be noted that the countries of the European Union are united in their vector for the implementation of professional education based on the principles of the Bologna process, in compliance with the principles of the Copenhagen Convention. The governments of the USA, the countries of the European Union, and Canada prefer a dual form of professional training and professional retraining. Vocational training teachers in these countries are divided into two categories: teachers of basic subjects and teachers of special subjects. When determining the professional qualifications of a teacher, preference is given not to the presence of a scientific degree and publications, but to professional experience and the level of professional qualifications. In France, the management of vocational and technical educational institutions is based on the principle of decentralization. There are so-called "production schools" in Denmark. The experience of the Netherlands, where the Central Register of Professional Courses operates, is interesting.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського