Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (9)
Пошуковий запит: (<.>A=Куценко І. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Куценко І. В. 
Вплив інтеграції на розвиток суб'єктів аграрного бізнесу / І. В. Куценко. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертаційній роботі узагальнені теоретико-методологічні та науково-практичні аспекти здійснення інтеграційних процесів та визначено механізми впливу інтеграції на розвиток суб'єктів аграрного бізнесу. Здійснено аналіз діяльності різних суб'єктів аграрного бізнесу та виявлено вплив інтеграційних процесів на їх фінансово-економічні показники.Розроблено методичний підхід до оцінки впливу інтеграційних процесів на розвиток суб'єктів аграрного бізнесу, що ґрунтується на дослідженні процесу дифузії, визначенні пріоритетів інтеграційного процесу, а також визначенні оптимального вектора власного розвитку суб'єкта інтеграції, обранні оптимальної інтеграційної моделі, що здатна забезпечити досягнення визначених цілей. Запропоновано методичний інструментарій визначення ширини інтеграційного каналу для інтеграційної структури. Ідентифіковано елементи організаційно-економічних засад ефективного функціонування галузевого інноваційного кластера та надано пропозиції щодо його створення з урахуванням можливих точок зростання, які базуються на інтегрованих холдингових структурах.^UTheoretical-methodological and scientific-practical aspects of integration processes are summarized and the mechanisms of the influence of integration on the development of subjects of agrarian business are defined in the thesis. The analysis of the activities of various subjects of agricultural business is carried out and the influence of integration processes on their financial and economic indicators is revealed.A methodological approach to assessing the impact of integration processes on the development of agrarian business entities has been developed, based on the study of the diffusion process, determining the priorities of the integration process, as well as determining the optimal vector of its development for the subject of integration, choosing the optimal integration model that can ensure the achievement of certain goals. A methodological toolkit for determining the width of the integration channel for the integration structure is proposed. The elements of the organizational and economic foundations of the effective functioning of the sectoral innovation cluster are identified and proposals are given for its creation, taking into account possible growth points, based on integrated holding structures.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Куценко І. В. 
Моніторинг навчальних досягнень студентів морських закладів освіти України (1944 – початок ХХІ століття) / І. В. Куценко. — Б.м., 2021 — укp.

Сучасний розвиток української морської галузі позначений пошуком ефективних способів вдосконалення якості професійної підготовки та дипломування моряків у відповідності до стандартів асоціації агентств гарантії якості Європейського простору вищої освіти, Міжнародної організації зі стандартизації та Міжнародної морської організації. Моніторинг навчальних досягнень в цьому випадку є засобом отримання об'єктивної, валідної інформації про стан і результати освітнього процесу. Об'єкт дослідження – становлення та розвиток моніторингу навчальних досягнень студентів морських закладів освіти. Предмет дослідження – генеза моніторингу навчальних досягнень студентів морських закладів освіти України (1944 – початок ХХІ століття). Мета дослідження – на основі ретроспективного аналізу виявити особливості організації моніторингу навчальних досягнень студентів морських закладів освіти України в 1944 – на початку ХХІ століття та визначити перспективи імплементації ретроспективного досвіду в сучасних умовах.Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків.У дисертації комплексно досліджено моніторинг навчальних досягнень студентів морських закладів освіти України у досліджуваний період та особливості його здійснення, виокремлено перспективи імплементації ретроспективного досвіду в сучасних умовах.Схарактеризовано джерельну базу дослідження, яку складають опубліковані та неопубліковані матеріали, що зберігаються в архівних фондах Центрального державного архіву вищих органів влади та управління України, Державного архіву Херсонської області, архівів морських закладів освіти, зокрема Херсонського морського коледжу Херсонської державної морської академії; наукові праці та публікації провідних вітчизняних та зарубіжних учених 1944 – початок XXI століття (монографії, дисертації, автореферати, підручники, навчальні та методичні посібники, статті); законодавчі та нормативні акти, статистичні збірники, матеріали з'їздів, конференцій, галузеві стандарти вищої освіти, нормативні документи, навчальні плани, навчальні програми; вимоги та стандарти Міжнародної морської організації; фонди бібліотек: Національної бібліотеки України В. І. Вернадського, Херсонської обласної універсальної наукової бібліотеки ім. Олеся Гончара; вітчизняна історико-педагогічна та психолого-педагогічна література досліджуваного періоду. Уточнено зміст понять «моніторинг», «навчальні досягнення», «навчальні досягнення студентів морських закладів освіти», «моніторинг навчальних досягнень студентів морських закладів освіти».У здійсненому дослідженні хронологічні межі охоплюють 1944–2017 рр. Вибір нижньої хронологічної межі (1944 р.) зумовлений прийняттям Постанови Державного комітету оборони № 5311 «Про заходи щодо підготовки командних кадрів морського флоту» та реорганізацією морської освіти. Верхня хронологічна межа (початок ХХІ століття) пов'язана із запровадженням в Україні Манільських поправок до додатка до Міжнародної конвенції, Кодексу з підготовки і дипломування моряків та несення вахти (2012 р.) і прийняттям Закону України «Про освіту» (2017 р.), які зумовили реорганізацію моніторингу навчальних досягнень студентів морських закладів освіти.Відповідно до хронологічних меж дослідження окреслено та обґрунтовано періодизацію становлення та розвитку моніторингу навчальних досягнень студентів морських закладів освіти: І період (1944–1957 рр.) – організаційний (субперіоди: 1944–1949 та 1950–1957 рр.), ІІ період (1958–1983 рр.) – реформаційний (субперіоди: 1958–1964 та 1965–1983 рр.); ІІІ період (1983–2017 рр.) – модернізаційний (субперіоди: 1983–1990 та 1991–2017 рр.). Проведене дослідження не вичерпує всіх аспектів порушеної проблеми. Перспективним для подальшого наукового пошуку вважаємо дослідження моніторингу навчальних досягнень студентів морських закладів освіти в умовах модульно-рейтингової технології (початок XXI століття).Практичне значення дисертаційного дослідження полягає в розробці спецкурсу «Особливості моніторингу навчальних досягнень студентів морських закладів освіти України у 1944–2012 рр.» та методичних рекомендацій до нього. Результати роботи можуть бути використані для вдосконалення підготовки майбутніх фахівців морської галузі.^UThe current development of the Ukrainian maritime industry is marked by the search for effective ways to improve the quality of training and certification of seafarers in accordance with the standards of the Association of Quality Assurance Agencies of the European Higher Education Area, the International Organization for Standardization and the International Maritime Organization. Monitoring academic achievement in this case is a means of obtaining objective, valid information about the state and results of the educational process.The object of research is to monitor the academic achievements of students of maritime educational institutions. The subject of research is the genesis of monitoring the educational achievements of students of maritime educational institutions of Ukraine (1944 - the beginning of the XXI century). The study aims to identify the peculiarities of the genesis and organization of monitoring the academic achievements of students of maritime educational institutions of Ukraine in 1944 - early XXI century and to identify the leading trends in testing the quality of training of future marine specialists.Thesis consists of an introduction, two sections, conclusions, a list of sources, appendices.The dissertation examines the monitoring of academic achievements of students of maritime educational institutions of Ukraine in the study period and the features of its implementation, highlights the prospects for the implementation of retrospective experience in modern conditions.The source base of the research is characterized, which consists of published and unpublished materials stored in the archives of the Central State Archive of higher authorities and administration of Ukraine, the State Archives of Kherson region, archives of maritime educational institutions, including Kherson Maritime College of Kherson State Maritime Academy; scientific works and publications of leading domestic and foreign scientists 1944 – the beginning of the XXI century (monographs, dissertations, abstracts, textbooks, teaching and methodical manuals, articles); legislative and normative acts, statistical collections, materials of congresses, conferences, branch standards of higher education, normative documents, curricula, educational programs; requirements and standards of the International Maritime Organization; library funds: the National Library of Ukraine VI Vernadsky, Kherson Regional Universal Scientific Library. Oles Honchar; domestic historical– pedagogical and psychological – pedagogical literature of the studied period.In the research the author represents the concept of "monitoring", "educational achievements", "educational achievements of students of maritime educational institutions", "monitoring of educational achievements of students of maritime educational institutions" is specified.In the research, the chronological boundaries cover 1944–2017. The choice of the lower chronological boundary (1944) is due to the adoption of the State Defense Committee Resolution № 5311 "On measures to train command personnel of the Navy" and the reorganization of maritime education. The upper chronological limit (beginning of the XXI century) is related to the introduction in Ukraine of the Manila Amendments to the Annex to the International Convention and the Code of Training and Certification of Seafarers and Watchkeeping (2012) and the adoption of the Law of Ukraine "On Education" (2017) , which led to the reorganization of monitoring the academic achievements of students of maritime educational institutions.According to the chronological boundaries of the study, the periodization of the formation and development of monitoring of academic achievements of students of maritime educational institutions is outlined and substantiated: I period (1944–1957) – organizational (subperiods: 1944–1949 and 1950–1957), II period (1958–1983) – reformation (subperiods: 1958–1964 and 1965–1983); ІІІ period (1983–2017) – modernization (subperiods: 1983–1990 and 1991–2017). The research does not cover all aspects of the problem. We consider the study of monitoring the academic achievements of students of maritime educational institutions in the conditions of modular rating technology (beginning of the XXI century) to be promising for further scientific research.The practical significance of the dissertation research lies in the development of a special course "Peculiarities of monitoring the academic achievements of students of maritime educational institutions of Ukraine in 1944–2012" and methodical recommendations to it. The results of the work can be used to improve the training of future specialists in the maritime industry.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського