Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Кушпіт У. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Кушпіт У. В. 
Інтегративний підхід до розвитку професійної іншомовної компетентності вчителя фізики / У. В. Кушпіт. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт дослідження – професійна компетентність вчителя фізики. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови застосування інтегративного підходу до розвитку професійної іншомовної компетентності вчителя фізики. Методи дослідження: аналіз, узагальнення, моделювання, систематизація, опитування, спостереження, бесіди, анкетування, тестування, педагогічний експеримент, методи математичної статистики.Вперше теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови розвитку професійної іншомовної компетентності вчителя фізики на засадах інтегративного підходу (забезпечення мотивації іншомовної підготовки вчителя фізики та її реалізація у системі «мета-засіб-результат» (метою є іншомовна компетентність, засобом – використання інтегративного підходу, а результатом – підвищення якості підготовки вчителя фізики); обґрунтування фахової компетентності вчителя фізики «готовність до іншомовної професійної діяльності»; інтегративний підхід до розвитку іншомовної компетентності вчителя фізики; розроблення методик та науково-методичного забезпечення реалізації моделі); визначено методологічні підходи (компетентнісний, інтегративний, структурний та системний) як теоретичну базу розвитку професійної іншомовної компетентності вчителя фізики; розроблено модель розвитку професійної іншомовної компетентності вчителя фізики на засадах інтегративного підходу, визначено критерії та рівні сформованості професійної іншомовної компетентності вчителя фізики.Удосконалено методичні засади розвитку професійної іншомовної компетентності вчителя фізики.Уточнено сутність поняття «професійна іншомовна компетентність вчителя фізики».Подальшого розвитку набули положення щодо реалізації можливостей використання інтегративного підходу у розвитку професійної компетентності вчителя фізики.^UProfessional competence of a physics teacher is the research object. The research aim is theoretically to substantiate and experimentally to verify the pedagogical conditions for applying an integrative approach to the development of a professional foreign language competence of a physics teacher. The research methods: analysis, generalization, modeling, systematization, survey, observation, interviews, questionnaires, testing, pedagogical experiment, methods of mathematical statistics.For the first time theoretically substantiated and experimentally tested pedagogical conditions of the development of professional foreign language competence of the physics teacher based on an integrative approach (providing the motivation of foreign language training of physics teacher and its implementation in the system “purpose-means-result” (the purpose is a foreign language competence, the means is the use of an integrative approach, and the result is the improving quality of physics teacher training); substantiation of professional competence of the physics teacher “the readiness for foreign language professional activity”; an integrative approach to the development of a foreign language competence of a physics teacher; the development of methods and scientific and methodical support for the implementation of the model); methodological approaches (competence, integrative, structural and systematic) have been defined as a theoretical basis for the development of professional foreign language competence of a physics teacher; the model of the development of professional foreign language competence of physics teacher on the basis of integrative approach has been developed, criteria and levels of formation of professional foreign language competence of teacher of physics have been determined.The methodical foundations of the development of professional foreign language competence of a physics teacher have been improved.The essence of the concept of "professional foreign language competence of a physics teacher" has been clarified.The positions concerning the realization of the possibilities of using the integrative approach in the development of the professional competence of a physics teacher gained further development.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського