Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Кікнавелідзе К. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Кікнавелідзе К. О. 
Явище каверу у сучасному скрипковому виконавстві: нові форми діалогу академічної та масової сфер музичної творчості. / К. О. Кікнавелідзе. — Б.м., 2022 — укp.

У дослідженні доводиться, що вивчення явища скрипкового каверу як важливої складової сучасної музичної культури, який ми намагались вивчати у його діалогічних відносинах з академічним скрипковим мистецтвом, є надзвичайно важливим та актуальним напрямом сучасного музикознавства.Даний ракурс розгляду явища каверу визначається, по-перше, недостатньою розробленістю проблеми новітніх аспектів виконавства у процесі трансформації жанрово-стильової системи музичного мистецтва, по-друге, необхідністю визначення актуальних підходів до вивчення стилю та форми скрипкового каверу як важливої складової сучасного музичного мистецтва у цілому, та скрипкового виконавства зокрема, оскільки кавер-версії відомих музичних творів є постійною частиною репертуару сучасних скрипалів.Наявність міждисциплінарних зв'язків, на основі яких ми можемо визначити та оцінити феномен кавер-культури, дають нам підґрунтя до вивчення характерних рис цього явища, а також надають можливість пояснити більшість самобутніх, відмінних рис феномена з позицій об'єктивного буття у складі сучасної світової масової культури. Діалогічна природа музичної структури каверу як стилю та як жанру окреслюють новітні магістральні шляхи теоретичного осмислення даного феномена.^UThe research proves that the study of the phenomenon of violin cover as an important component of modern music culture, which we tried to study in its dialogical relationship with academic violin art, is an extremely important and relevant area of modern musicology. This perspective of the cover phenomenon is determined, first of all, by the lack of elaboration of the latest aspects of performance in the process of transforming the genre and style system of musical art; and secondly, the need to identify relevant approaches to studying the style and form of violin cover as an important component of modern musical art in general, and violin performance in particular, as cover versions of famous musical compositions are a constant part of the repertoire of modern violinists.The presence of interdisciplinary links, on the basis of which we can identify and evaluate the phenomenon of cover culture, gives us a basis for studying the characteristics of this phenomenon, as well as provide an opportunity to explain most of the original, distinctive features of the phenomenon from the standpoint of objective being as a component of mass culture. The dialogical nature of the musical structure of the cover as a style and as a genre outlines the newest main ways of theoretical understanding of this phenomenon.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського