Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)Книжкові видання та компакт-диски (1)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Лавриш Ю. Е.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Лавриш Ю. Е. 
Дидактична система індивідуалізації навчання іноземної мови студентів інженерних спеціальностей у технічних університетах / Ю. Е. Лавриш. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації на основі аналізу вітчизняної та зарубіжної літератури науково-педагогічної досліджено категоріальний дискурс понять «індивідуалізація» та «автономізація» і встановлено взаємозв'язки між ними. Схарактеризовано концепції українських науковців щодо дидактичного потенціалу цифрових освітніх технологій для підтримки індивідуалізованого навчання. Розроблено й експериментально перевірено дидактичну систему автономної індивідуалізації навчання іноземної мови студентів інженерних спеціальностей у технічних університетах у єдності ціннісно-цільового, мотиваційно-діагностичного, змістово-технологічного, організаційно-процесуального та результативно-рефлексійного компонентів. Розроблено варіативну модель дидактичної системи автономної індивідуалізації навчання іноземних мов для змішаного та онлайн-викладання Визначено зміст компетентності індивідуального іншомовного вдосконалення, визначено критерії та рівні її сформованості. Розроблено методику діагностування та вимірювання рівнів сформованості компетентності індивідуального іншомовного вдосконалення. Запропоновано методичні рекомендації щодо імплементації дидактичної системи індивідуалізації навчання іноземної мови студентів інженерних спеціальностей у технічних університетах.^UThe didactic system of foreign language personalization for students majoring in engineering at technical universities, its conceptual theoretical background, and practical recommendations are presented in the thesis. The objective of the research is to substantiate theoretically and test experimentally the didactic system of autonomous personalized learning of foreign language for students majoring in engineering. A model of the didactic system of autonomous personalized learning has been developed. The system combines the following components: value-target, motivational-diagnostic, content-technological, organizational-instructional, and project-reflexive components. The results of the didactic system implementation are the development of competence of foreign language individual improvement. The criteria for measuring the level of the competence development are described: the criterion of an individual learning experience, the criterion of orientation to educational autonomy, analytical-linguistic criterion and analytical-didactic criterion, the criterion of a conscious choice of digital resources, the criterion of reasoned evaluation and reflection criterion. The effectiveness of the didactic system of autonomous personalized learning of foreign language teaching for engineering students has been experimentally tested and recommendations for its implementation have been developed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського