Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (11)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Лазаренко В. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Лазаренко В. І. 
Розвиток екологічного маркетингу в органічному сільському господарстві / В. І. Лазаренко. — Б.м., 2020 — укp.

Лазаренко В.І. Розвиток екологічного маркетингу в органічному сільському господарстві. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису.Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії в галузі економіки за спеціальністю 051 – економіка (05 – соціальні та поведінкові науки). – Інститут агроекології і природокористування Національної академії аграрних наук України, Київ, 2020.В теоретичному розділі з'ясовано сутність і зміст екологічного маркетингу в органічному сільському господарстві, узагальнено та визначено концептуальні положення його подальшого розвитку в органічному сільському господарстві.Дисертацію присвячено обґрунтуванню та удосконаленню теоретико- методичних засад і розробці практичних рекомендацій щодо розвитку екологічного маркетингу в органічному сільському господарстві.В аналітичному розділі дисертаційної роботи досліджено сучасний стан та тенденції розвитку екологічного маркетингу в органічному сільському господарстві. проведений маркетинговий аналіз ринку органічної продукції України та Європейського Союзу, здійснено оцінку системи нормативно-правового регулювання ринку органічних продуктів харчування, проаналізовано систему державного маркетингового інструментарію та окреслено шляхи підвищення її ефективності.У рекомендаційний частині дослідження сформована система споживчого контролю органічних продуктів харчування на основі поведінкових моделей споживчої цінності, запропоновано організаційно-економічний механізм розвитку органічного сільського господарства в контексті розвитку екологічного маркетингу.Ключові слова: екологічний маркетинг, сільське господарство, органічне виробництво, сталий розвиток, навколишнє природне середовище, збалансоване природокористування, екологічна безпека, екобезпечна стратегія, cільськогосподарські угіддя.^ULazarenko V.I. Development of ecological marketing in organic agriculture. - Qualifying scientific work on the rights of the manuscript.The dissertation on competition of a scientific degree of the doctor of philosophy in the field of economy on a specialty 051 - economy (05 - social and behavioral sciences).– Institute of Agroecology and Environmental Management of the National Academy of Agrarian Sciences of Ukraine, Kyiv, 2020.In the theoretical section it has been found out the nature and content of environmental marketing in organic farming, summarized and defined conceptual provisions of the further development of organic agriculture.The analytical section of the dissertation examines the current state and trends in environmental marketing in organic agriculture. conducted market analysis for organic products Ukraine and the European Union, with assessment of the legal regulation of organic food market, analyzed the system of state marketing tools and ways of enhancing its effectiveness.In the recommendatory part of the study the system of consumer control of organic food on the basis of behavioral models of consumer value is formed, the organizational and economic mechanism of development of organic agriculture in the context of development of ecological marketing is offered.The dissertation is devoted to substantiation and improvement of theoretical and methodical bases and development of practical recommendations on development of ecological marketing in organic agriculture.Key words: ecological marketing, agriculture, organic production, sustainable development, environment, balanced nature management, ecological safety, ecologically safe strategy, agricultural lands.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського