1. |
Лазарєва О.М. Організація творчих самостійних робіт старшокласників у модульному навчанні: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.М. Лазарєва ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2003. — 21 с. — укp.Вперше науково обгрунтовано концепцію модульної технології організації самостійної творчої діяльності учнів старшої школи як цілісного, завершеного процесу. Розкрито зміст і структуру модульного навчання в аспекті головної її функції - стимулювання самостійної пізнавально-творчої діяльності учнів. На підставі теорії евристичного навчання розглянуто характеристику пізнавально-творчих робіт як основного освітнього продукту школярів. Доведено, що модульне навчання є інноваційною, особистісно орієнтованою освітньою технологією, яка створює додаткові можливості для вдосконалення самостійної пізнавально-творчої роботи учнів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.267 + Ч421.290 + Шифр НБУВ: РА327110
Рубрики:
|