1. |
Легомінова С.В. Маркетинг ринку праці (методологія дослідження): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / С.В. Легомінова ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2002. — 16 с. — укp.Сформульовано суть маркетингового аналізу, розроблено алгоритм дослідження ринку праці. Виявлено та проаналізовано чинники маркетингового середовища. Опрацьовано стратегію організації оптимальної зайнятості населення. Доведено провідну роль держави у забезпеченні сприятливих умов для регулювання попиту та пропозиції на робочу силу шляхом посилення зусиль щодо інформаційного забезпечення ринку, соціальної підтримки населення, стимулювання розвитку підприємництва. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)240.523.3-211.1 Шифр НБУВ: РА318461 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|