Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (12)
Пошуковий запит: (<.>A=Леонтьєв Д. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Дон Є. Ю. 
Удосконалення динамічних властивостей електропневматичного гальмового керування колісного транспортного засобу / Є. Ю. Дон. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертація присвячена вдосконаленню принципу керування осьовими пропорційними модуляторами тиску електропневматичного гальмового привода (ЕПГП), вибору раціонального закону зміни тиску в осьовому електропневматичному апараті та раціональному перекриттю фаз наповнення/ витримки/ спорожнення в осьових модуляторах тиску які розташовано на різних мостах колісного транспортного засобу (КТЗ), покращенню експлуатаційних показників електропневматичної гальмової системи КТЗ, вибору алгоритму роботи ЕПГП з функцією анти блокувальної системи (АБС), розробці рекомендацій щодо реалізації принципу керування осьовими пропорційними модуляторами тиску електропневматичної гальмової системи. У роботі досліджено робочі процеси гальмування КТЗ з електропневматичним приводом гальм.^UThe dissertation is devoted to the improvement of the principle of controlling axial proportional pressure modulators of the electro-pneumatic brake drive (EPBD), the choice of rational law for pressure variation in axial electro-pneumatic apparatus, and the rational overlapping of filling / endurance / drainage phases in axial pressure modulators located on different axles of the vehicle (wheeled vehicle) improvement of performance of electro-pneumatic brake system of wheeled vehicle, the choice of EPBD operation algorithm with the function of the anti-block system (ABS), development of recommendations for the implementation of the principle of controlling the axial proportional pressure modulators of the electro-pneumatic braking system.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Леонтьєв Д. М. 
Теоретичні основи гальмування багатовiсних транспортних засобів з електропневматичною гальмовою системою / Д. М. Леонтьєв. — Б.м., 2021 — укp.

На основi проведеного аналiзу та виконаних дослiджень уперше запропонований метод визначення координат положення центру тяжiння багатовiсного колiсного транспортного засобу вносить подальший розвиток у теорiю експлуатацiйних властивостей колiсного транспортного засобу. На основi теоретичних та експериментальних дослiджень було встановлено, що поздовжні координати положення центру тяжiння багатовiсного колiсного транспортного засобу залежать не тiльки вiд навантажень на його вiсi, а й вiд розташування вiсей багатовiсного автомобiля вiдносно один одного. Вперше запропоновано унiфiкованi методи визначення коефiцiєнту гальмування багатовiсного колiсного транспортного засобу у вiдповiдностi до групи його належностi, якi вiдрiзняється вiд вiдомих тим, що враховують вплив положення вiсей багатовiсного колiсного транспортного засобу вiдносно координат центра його тяжiння пiд час визначення коефiцiєнта гальмування. Порiвняння теоретичних та експериментальних дослiдження динамiки гальмування багатовiсного колiсного транспортного засобу показали якiсну збiжнiсть результатiв розрахунку з виконаними експериментальних дослiджень (похибка iмiтацiйного моделювання не перевищувала 5 %). На основi аналiзу iснуючих теоретичних пiдходiв та досвiду проектування пневматичних апаратiв з електронним керуванням, вперше узагальненi функцiональнi зв'язки, що дозволяють визначити показники динамiки гальмування багатовiсного транспортного засобу з електропневматичним гальмовим приводом, що працює в циклiчному режимi, запропонованi рекомендацiї щодо вибору рацiональних параметрiв навантаження вiсей багатовiсного транспортного засобу та запропоновано метод визначення вихiдних параметрiв руху автомобiля пiд час розслiдування дорожньо-транспортних подiй.Узагальненi функцiї витрати повiтря для визначення перехiдних процесiв в ланках гальмового привода, дали змогу створити унiверсальне програмне забезпечення для розрахунку динамiчних властивостей електропневматичних апаратiв привода. Проведенi дослiдження показали, що iз зменшенням довжини гальмового привода або iз зменшенням об'ємiв ланок привода динамiчнi процеси в них стають iнтенсивнiшими тому обрання метода визначення витрати повiтря в ланках привода має важливе значення для моделювання електропневматичних апаратiв тиску, оскiльки похибка в розрахунках може сягати до 50 – 80 %.Отриманi новi функцiональнi зв'язки структурних елементiв електропневматичного модулятора тиску з не прямим перетiканням повiтря, дозволили сформувати концепцiю моделювання таких апаратiв та спростити iмiтацiйне моделювання робочих процеси електропневматичної гальмової системи шляхом врахування особливостей гiстерезису пневматичних апаратiв пiд час моделювання процесу гальмування багатовiсного колiсного транспортного засобу використовуючи простий математичний апарат.На основi методу «включень-виключень», який використано при реалiзацiї концепцiї органiзацiї запасної гальмової системи з електропневматичним гальмовим приводом, встановлено, що кiлькiсть комбiнацiй поєднання контурiв гальмового привода з гальмовими механiзмами вiдповiдних мостiв багатовiсного колiсного транспортного засобу прогресивно зростає iз збiльшенням кiлькостi контурiв або кiлькостi точок пiдключення контурiв до гальмових механiзмiв. Запропонованi критерiї визначення рацiональних схем реалiзацiї гальмового привода на багатовiсному колiсному транспортному засобi дозволяють вiдiбрати найкращi варiанти реалiзацiї схем пiдключення контурiв гальмового привода до гальмових механiзмiв вiдповiдних мостiв багатовiсного автомобiля.Теоретичнi положення викладенi в роботi, дозволили удосконалити модель гальмування багатовiсного колiсного транспортного засобу в адаптивному режимi при екстрених гальмуваннях, яка вiдрiзняється вiд вiдомих тим, що враховує непостiйнiсть реалiзованого зчеплення мiж шинами його колiс та поверхнею дорожнього покриття, а система керування електропневматичним приводом коригує тиск в приводi за критерiєм спiввiдношення реалiзованої сили зчеплення до граничного значення сили зчеплення. На основi iмiтацiйного моделювання процесу гальмування багатовiсного колiсного транспортного засобу в адаптивному режмi встановлено та шляхом експериментальних дослiджень пiдтверджено, що в залежностi вiд потенцiйних можливостей реалiзацiї зчеплення мiж шинами автомобiльних колiс та поверхнею дорожнього покриття, тиск в електропневматичному приводi, при адаптивному його регулюваннi, може бути пiдвищений на величину не бiльшу нiж 0,04 МПа у разi виходу з ладу одного з контурiв привода пiд час гальмування автомобiля. Розробленi та впровадженi методичнi рекомендацiї з визначення осьових навантажень транспортних засобiв на поверхню дорожнього покриття дозволяють з точнiстю до 10 % врахувати особливостi перерозподiлу навантаження мiж вiсями багатовiсних транспортних засобiв пiд час проетування автомобiльних дорiг України.^UBased on the analysis and research, the first proposed method of determining the coordinates of the center of gravity of a multi-axle wheeled vehicle makes further development in the theory of operational properties of a wheeled vehicle. Based on theoretical and experimental studies, it was found that the longitudinal coordinates of the center of gravity of a multi-axle wheeled vehicle depend not only on the loads on its axis, but also on the location of the axes of the multi-axle vehicle relative to each other. For the first time, unified methods for determining the braking coefficient of a multi-axle wheeled vehicle according to its belonging group are proposed, which differ from those known in that they take into account the influence of the axle position of a multi-axle wheeled vehicle relative to its center of gravity. Comparison of theoretical and experimental studies of the braking dynamics of a multi-axle wheeled vehicle showed a qualitative convergence of the calculation results with the performed experimental studies (simulation error did not exceed 5 %). The development of vehicle brake systems is due to the use of electronic control systems for pneumatic brake devices, so the paper develops theoretical prerequisites for assessing the braking dynamics of multi-axle vehicles with electro-pneumatic brake drive. Based on the analysis of existing theoretical approaches and experience in the design of pneumatic devices with electronic control, for the first time generalized functional relationships to determine the dynamics of braking dynamics of multi-axle vehicle with electro-pneumatic brake drive operating in cyclic mode, offers recommendations for selection rational parameters of the axle load of a multi-axle vehicle and a method for determining the initial parameters of the vehicle during the investigation of traffic accidents. The generalized functions of air flow to determine the transients in the brake actuator, allowed to create a universal software for calculating the dynamic properties of electro-pneumatic actuators. Studies have shown that with a decrease in the length of the brake drive or with a decrease in the volume of the drive links, the dynamic processes in them become more intense. Therefore, the choiceof the method of determining the air flow in the drive links is important for modelling electro-pneumatic pressure apparatus, as the error in the calculations can reach 50-80 %.The obtained new functional connections of the structural elements of the electro-pneumatic pressure modulator with indirect air flow allowed to form the concept of modelling such devices. Simplify the simulation of the working processes of the electro-pneumatic brake system by taking into account the peculiarities of the hysteresis of pneumatic devices when modelling the braking process of a multi-axle wheeled vehicle using a simple mathematical apparatus. On the basis of the "on-off"method, which was used in the implementation of the concept of organizing a spare brake system with electro-pneumatic brake drive, it was found that the number of combinations of combinations of brake drive contours with brake mechanisms of corresponding matching connection of contours to brake mechanisms. Are proposed criteria of definition of rational schemes realization brake actuator of a multi-axle wheeled vehicle allow to select acceptable variants of realization schemes of connection contours brake actuator to brake mechanisms respective bridges of a multi-axle wheeled vehicle, which provide a deviation efficiency braking of the vehicle by the average of its value is not more than 20 %.The theoretical provisions set out in the work allowed to improve the mathematical model of braking of a multi-axle wheeled vehicle in the adaptive mode during emergency braking, which differs from the known ones in that it takes into account the inconsistency of adhesion between the tires of its wheels and the road surface. The control system of the electro-pneumatic drive adjusts the pressure in the drive by the criterion of the ratio of the realized adhesion force to the limit value of the adhesion force. Based on the simulation modelling of the braking process of a multi-axle wheeled vehicle in the adaptive mode, it was established and confirmed by experimental studies that depending on the potential of the adhesion between the tires of road wheels and the road surface, the pressure in the can be increased by no more than 0.04 MPa in the event of failure of one of the drive circuits during braking of the car on the verge of locking its wheels. Developed and implemented guidelines for determining the axial loads of vehicles on the road surface allow with an accuracy of 10 % to take into account the peculiarities of load redistribution between the axles of multi-axle vehicles during the design of roads in Ukraine.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського