1. |
Локарєва Г.В. Теоретичні та методичні засади застосування художньо-естетичної інформації у підготовці соціального педагога до професійного спілкування: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Г.В. Локарєва ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 44 с. — укp.Розглянуто проблему застосування художньо-естетичної інформації у підготовці соціального педагога до професійного спілкування. Розроблено типологію художньо-естетичної інформації та розкрито її зміст і функціональні особливості. Проаналізовано психолого-фізіологічні чинники та нормативно-регулятивні механізми сприйняття художньо-естетичної інформації твору мистецтва. Висвітлено провідні аспекти, принципи та наведено критерії сформованості професійного спілкування соціального педагога. Розглянуто питання програмно-методичного забезпечення процесу формування вмінь та якостей професійного спілкування майбутнього фахівця. Представлено методичні рекомендації для викладачів з використання художньо-естетичної інформації у формуванні основних якостей професійного спілкування соціального педагога: інтелектуальних, емоційно-вольових, комунікативних, емпатичних. Доведено правомірність та ефективність застосування художньо-естетичної інформації у підготовці соціального педагога до професійного спілкування. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р30 + Шифр НБУВ: РА336414
|