Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Лотоцька Л. Б.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Лотоцька Л. Б. 
Формування здорового способу життя у студентів медичних закладів вищої освіти: автореферат дис. ... к. пед. н. : 13.00.01 / Л. Б. Лотоцька. — Б.м., 2023 — укp.

Дисертацію присвячено питанням формування здорового способу життя студентів медичних закладів вищої освіти. Проведено аналіз наукової педагогічної літератури, який уможливив простежити наявність різних підходів щодо визначення дефініцій здоров’я як складного феномену глобального значення, що включає комплекс соціальних,індивідуальною та суспільною цінністю, явищем системного характеру, динамічним, яке постійно взаємодіє з навколишнім фізичним і соціальним середовищем, а не тільки характеризується як відсутність хворіб чи фізичних обмежень. Встановлено, що останнім часом акцент у збереженні й зміцненні здоров’я зміщується у бік активізації здоров’язбережувальної позиції особистості, опанування уміннями й навичками здорового способу життя. У процесі дослідження було розглянуто складові здорового способу життя студентів медичних закладів вищої освіти; досліджено психолого-педагогічні та соціальні передумови формування ціннісного ставлення студентів-медиків до здорового способу життя; простежено вплив навчального процесу та позанавчальної діяльності на стан здоров’я здобувачів освіти, їх соціально-гігієнічні умови та спосіб життя; вивчено використання мас-медіа та новітніх технологій у формуванні навичок здорового способу життя. У дисертації теоретично обґрунтовано педагогічну модель, структуровану для відображення взаємозв’язку фундаментальних принципів, процесів, результатів та перспектив у формуванні здорового способу життя студентської молоді медичних закладів вищої освіти.^UThe dissertation is devoted to the formation of a healthy lifestyle for students of medical higher education institutions. The analysis of scientific works shows that the problem of forming a healthy lifestyle is multifaceted and is associated with a set of issues, namely: harmonious physical, mental, cultural, spiritual development of the individual; compliance with optimal health regimes of day, study and rest; nutrition; personal hygiene; physical activity; hardening; overcoming bad habits. Each higher education institution should have a system for monitoring the health of students and organizing medical, rehabilitation and preventive work, taking into account the initial state of health of each student, conditions and lifestyle. An analysis of scientific pedagogical literature was carried out, which allowed us to trace the existence of different approaches to defining health as a complex phenomenon of global importance, which includes a complex of social, economic, biological, medical aspects, acts as an object of consumption, is an individual and social value, a systemic phenomenon, dynamic, constantly interacting with the surrounding physical and social environment, and not only characterized as the absence of diseases or physical limitations. It has been established that recently the emphasis in the preservation and promotion of health has been shifting towards the activation of the health-preserving position of the individual, mastering the skills and abilities of a healthy lifestyle. The study examined the components of a healthy lifestyle of medical students in higher education institutions; investigated the psychological, pedagogical and social prerequisites for the formation of a value-based attitude of medical students to a healthy lifestyle; traced the impact of the educational process and extracurricular activities on the health of medical students, social and hygienic conditions and lifestyle of students; studied the use of mass media and new technologies in the formation of healthy lifestyle skills.The transition from priorities focused on diseases, disease prevention and health care to focusing on physical, emotional and social well-being was revealed. Given the complexity of health promotion practice and its multilevel nature, interventions are needed to develop effective programs that take into account psychological, organizational, cultural, social, and political factors that affect health. The dissertation theoretically substantiates a pedagogical model structured to reflect the interconnection of fundamental principles, processes, results and prospects in the formation of a healthy lifestyle of students of medical higher education institutions.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського