Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Лукаш С.В.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Лукаш С.В. Фінансово-економічні взаємовідносини підприємств молокопродуктового підкомплексу АПК: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С.В. Лукаш ; Сум. нац. аграр. ун-т. — Суми, 2009. — 20 с. — укp.Розкрито сутність фінансово-економічних взаємовідносин, визначено їх місце та рівень розвитку у молокопродуктовому підкомплексі АПК. Розроблено методику дослідження фінансово-економічних взаємовідносин у даній галузі за ринкових умов. Розглянуто соціально-економічні аспекти ефективності фінансово-економічних взаємовідносин у регіональному молокопродуктовому підкомплексі АПК, визначено чинники, що її формують. Обгрунтовано шляхи підвищення ефективності організаційних форм функціонування економічних взаємовідносин у системі регіонального молокопродуктового підкомплексу АПК на підставі інтегративних процесів, покращання фінансового забезпечення підприємств молокопродуктового підкомплексу регіонального АПК й удосконалення розподілу кінцевого результату їх діяльності між учасниками фінансово-економічних взаємовідносин. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ЛЬВ)325.250.0-451.51 + Шифр НБУВ: РА368967
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
2. |
Лукаш С.В. Формування економічного мислення підлітків у процесі навчально-трудової діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.В. Лукаш ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 19 с. — укp.Розглянуто економічне мислення підлітків як процес опосередкованого й узагальненого пізнання явищ економічної дійсності в їх суттєвих властивостях, зв'язках та відношеннях, який відбувається на основі готовності до їх осмислення, завдяки використанню прийомів розумової діяльності, і завершується формуванням економічних знань, їх переходом у переконання та реалізацією в практичній діяльності. Структурно економічне мислення представляє єдність мотиваційного, змістового, операційного та дієво-практичного компонентів. Розкрито сутність, основні риси та критерії рівня сформованості у школярів економічного мислення. Теоретично обгрунтовано педагогічні умови, які забезпечують підвищення успішності формування економічного мислення підлітків у навчальному процесі. Побудовано методику формування економічного мислення підлітків на уроках трудового навчання, експерименальна перевірка якої підтвердила її ефективність. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.357 + У9(4Укр)р2-3 Шифр НБУВ: РА313767 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|