Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Лютий В. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Лютий В. М. 
Формування мовної компетентності у офіцерів військових частин Національної гвардії України в процесі дистанційного навчання / В. М. Лютий. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено проблемі формування мовної компетентності у офіцерів військових частин Національної гвардії України в процесі дистанційного навчання.Наукова новизна дисертаційного дослідження полягає в тому, що: – обґрунтовано модель формування мовної компетентності офіцерів НГУ в процесі дистанційного навчання, яка включає наукові підходи (системний, андрагогічний, діяльнісний, компетентнісний, інформаційний), мету (формування МК у офіцерів військових частин НГУ в процесі ДН), принципи (дидактичні, дистанційного навчання та дистанційного навчання іноземним мовам), зміст дистанційного навчання (читання, говоріння, письмо, аудіювання), що диференційований за напрямами службово-бойової діяльності офіцерів НГУ, технології (дидактичні, дистанційного навчання та дистанційного навчання іноземним мовам), засоби, методи і форми (дидактичні, дистанційного навчання та дистанційного навчання іноземним мовам), а також педагогічні умови впровадження цієї моделі в освітній процес; – визначено, обґрунтовано й експериментально доведено ефективність педагогічних умов формування мовної компетентності у офіцерів військових частин НГУ в процесі дистанційного навчання (навчально-методичне забезпечення використання засобів формування мовної компетентності у офіцерів в процесі дистанційного навчання; формування цифрової педагогічної компетентності викладачів щодо використання дистанційних технологій в освітньому процесі та формування цифрової грамотності офіцерів-слухачів; розвиток позитивної мотивації офіцерів до дистанційного навчання іноземним мовам); виявлено особливості дистанційного навчання офіцерів НГУ (наявність обмежень у користуванні цифровими технологіями і ресурсами внаслідок обмежень військово-професійної діяльності; експлуатація телекомунікаційних та інформаційних ресурсів у межах єдиного інформаційного середовища на базі корпоративної мережі; застосування новітніх гіпертекстових та мультимедійних технологій; індивідуалізація і диференціація процесу навчання з орієнтацією на можливість і рівень професіоналізму викладача; професійний досвід і посадові обов'язки офіцера); – уточнено перелік засобів ДН у мовній підготовці офіцерів, технологій та платформ дистанційного навчання, офіцерів (для організації дистанційного навчання; для проведення відеоконференції; для оцінювання роботи аудиторії в режимі реального часу; для створення інтерактивних вправ; для створення інтерактивних навчальних застосунків, які дають змогу вести аналітику навчального процесу і реалізовувати стратегії індивідуального підходу; для створення комунікативного простору; для запису скринкастів; для створення інтерактивних відео із запитаннями, вбудованими в хід ролика; для розміщення власних роликів та надання до них доступу через Internet тощо); – визначено недостатній стан сформованості мовної компетентності офіцерів НГУ у військових частинах, сформульовано критерії (мотиваційний, змістовно-когнітивний, діяльнісно-комунікативний та контрольно-оцінний), показники (самооцінка мовної компетентності слухачів; уміння використовувати мовну компетентність; мотивація до вивчення іноземної мови; основні знання для формування мовних навичок), а також рівні сформованості мовної компетентності офіцерів НГУ (високий, середній, низький); – подальшого розвитку набули методи, форми дистанційного навчання офіцерів іноземним мовам.У першому розділі «Формування мовної компетентності у офіцерів військових частин Національної гвардії України як науково-педагогічна проблема» розкрито сутність та надано змістову характеристику ключових понять «мовна компетентність офіцера» та «дистанційне навчання офіцерів військових частин НГУ»; установлено особливості змісту і процесу дистанційного навчання офіцерів НГУ; визначено можливі наукові підходи до моделі процесу дистанційного навчання офіцерів НГУ. У другому розділі «Обґрунтування педагогічних умов формування мовної компетентності у офіцерів військових частин Національної гвардії України» було обґрунтовано модель формування мовної компетентності офіцерів НГУ в процесі дистанційного навчання; розкрито особливості навчально-методичного забезпечення дистанційного навчання офіцерів військових частин Національної гвардії України в системі їх індивідуальної підготовки; установлені педагогічні умови формування мовної компетентності офіцерів НГУ у дистанційному навчанні. У третьому розділі «Експериментальна перевірка впровадження педагогічних умов формування мовної компетентності у офіцерів військових частин Національної гвардії України» представлено перебіг експериментальної перевірки впровадження моделі та визначених педагогічних умов її впровадження.Результати дослідження можуть бути використані можуть бути використані аспірантами, слухачами, викладачами іноземних мов ЗВО зі специфічними умовами навчання; крім того у самоосвітній діяльності офіцерів Національної гвардії України.^UThe thesis analyzes the problem of development of language competence in officers of military units of the National Guard of Ukraine in the process of distance learning: - It was determined, theoretically substantiated and experimentally proved the effectiveness of pedagogical conditions for the language competence development in officers of the National Guard of Ukraine in the process of distance learning (development and implementation of educational and methodological support for distance learning in order to develop language competence in officers of National Guard of Ukraine military units in the process of distance learning; development of teachers digital competence and the formation of officers digital literacy; the positive motivation development in officers to foreign languages distance learning). - Peculiarities of NGU officers distance learning are revealed. - The model of language competence development in NGU officers in the course of distance learning is developed. - The state of language competence development in NGU officers is defined as well as criteria and indicators, levels of language competence development in NGU officers are formulated. - Also the list of technologies and means of language competence development in officers is specified. And methods and forms of NGU officers distance learning were further developed.The first section "Development of language competence in officers of military units of the National Guard of Ukraine as a scientific and pedagogical problem" reveals the essence and provides a substantive description of the key concepts "language competence of officers" and "distance learning of officers of NGU military units"; the peculiarities of the content and process of distance learning of NGU officers are established; possible scientific approaches to the model of the process of distance learning of NGU officers are determined. In the second section "Substantiation of pedagogical conditions for the formation of language competence in officers of military units of the National Guard of Ukraine" the model of development of language competence in NMU officers in the process of distance learning was substantiated; the peculiarities of educational and methodological support of distance learning in officers of military units of the National Guard of Ukraine in the system of their individual training are revealed; pedagogical conditions for the formation of language competence of NGU officers in distance learning have been established. The third section "Experimental verification of the implementation of pedagogical conditions for the development of language competence in officers of military units of the National Guard of Ukraine" presents the course of experimental verification of the implementation of the model and certain pedagogical conditions for its implementation.The results of the study can be used can be used by graduate students, students, teachers of foreign languages HEE with specific learning conditions; in addition, in the self-educational activities of officers of the National Guard of Ukraine.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського