Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Ляховська Ю. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Ляховська Ю. О. 
Формування громадянської культури майбутніх учителів іноземної мови у процесі професійної підготовки / Ю. О. Ляховська. — Б.м., 2022 — укp.

У дисертації вперше обґрунтовано: педагогічні умови (актуалізація громадянських цінностей, мотивації здобувачів у процесі оптимального поєднання інноваційних форм, технологій, активних методів навчання; оволодіння професійними знаннями на основі збагачення й акцентування громадянської проблематики в навчальних дисциплінах; включення здобувачів у позааудиторну і практичну діяльність з формування власної громадянської позиції для вияву громадянської активності в професійній діяльності) та моделі формування громадянської культури майбутніх учителів іноземної мови у процесі професійної підготовки, яка охоплює такі блоки та їх складники: ціле-методологічний (мета, підходи, принципи), змістово-процесуальний (етапи та зміст, інноваційні форми, технології, активні методи навчання), оцінно-результативний (критерії, показники, рівні, діагностичний інструментарій, результат).У науковій роботі здійснено аналіз понятійно-категоріального апарату досліджуваної проблеми та обґрунтовано зміст ключового поняття: «формування громадянської культури майбутніх учителів іноземної мови у процесі професійної підготовки» (цілеспрямований процес засвоєння громадянських норм, розвиток установок, мотивів, цінностей і якостей, притаманних громадянинові демократичного суспільства, які активізуючись, забезпечують можливість ефективно виконати професійні функції, усвідомлене ставлення до суспільства і держави, людей і соціально-політичних явищ, що виявляється в громадській поведінці; набуття громадянських умінь і досвіду участі в соціально-політичному житті суспільства; відкритість до мовного спілкування та здійснення міжособистісної і міжкультурної комунікації). Уточнено критерії сформованості громадянської культури майбутніх учителів іноземної мови та їх показники, які дають змогу якісно і кількісно характеризувати професійно важливу якість: мотиваційно-ціннісний (система усвідомлених мотивів, мети, потреб, ціннісних установок, якостей, який виявляє інтерес до громадянських знань та громадянської діяльності), пізнавально-когнітивний (система засвоєних професійних і громадянських знань і понять), поведінково-діяльнісний (сформованість професійних умінь, включення в різні види громадської діяльності з метою набуття і розвитку морально-ціннісного досвіду громадянської поведінки на основі дотримання морально-правових норм, розвиток адекватної самооцінки і самоаналізу результатів різних форм громадянської активності) та три рівні їх сформованості: високий, середній, низький. Запропонована система критеріїв та показників уможливила досягнення позитивної динаміки сформованості громадянської культури у майбутніх учителів іноземної мови.^UThe dissertation for the first time substantiates: pedagogical conditions (actualization of civic values, motivation of applicants in the optimal combination of innovative forms, technologies, active teaching methods; acquisition of professional knowledge based on enrichment and emphasis on civic issues in academic disciplines; inclusion of applicants in extracurricular and practical activities for the formation of their own civic position for civic activity in professional practice) and a model for the formation of civic culture of future foreign language teachers in training, which includes the following blocks and their components: aim-methodological (purpose, approaches, principles), content-procedural (stages and content, innovative forms, technologies, active teaching methods), evaluation-effective (criteria, indicators, levels, diagnostic tools, results).The essence of the key concepts of the research is clarified: “civic culture of future foreign language teachers” (holistic, integrative personal characteristics, which includes motives, values, knowledge, activity, personal responsibility, openness to interethnic communication in solving professional problems) and “formation of civic culture of future foreign language teachers in the process of professional training”. Formation of civic culture of future foreign language teachers in the process of professional training is defined as a purposeful process of learning civic norms, development of attitudes, motives, values and qualities inherent in the citizen of a democratic society, which, becoming more active, provide an opportunity to effectively perform professional functions, a conscious attitude to society and the state, people and socio-political phenomena, which is manifested in public behavior; acquisition of civic skills and experience of participation in the socio-political life of society; openness to language communication and the implementation of interpersonal and intercultural communication. The criteria for the formation of civic culture of future foreign language teachers and their indicators are specified: motivational and value (system of conscious motives, goals, needs, values, qualities that interests in civic knowledge and civic activity), cognitive (system of acquired professional and civic knowledge and concepts), behavioral-activity (formation of professional skills, inclusion in various types of social activities in order to acquire and develop moral and value experience of civic behavior based on compliance with moral and legal norms, development of adequate self-assessment and self-analysis of the results of various forms of civic activity) and the levels of their formation: high, medium, low.It was improved the content of educational normative “Pedagogy”, “Political Science and Sociology”, “Local History”, “History and Culture of Ukraine”, “Methods of teaching a foreign language”, “Practical English course”, “Practical grammar” and elective subjects “Fundamentals of scientific pedagogical research”, “Youth and modern society”; forms, methods, technologies of formation of civic culture of future foreign language teachers.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського