1. |
Лікарчук Н.В. Формування іміджу політичного лідера в процесі виборчої кампанії: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Н.В. Лікарчук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 21 с. — укp.Розкрито суть іміджу політичного лідера, зазначено, що імідж політика формується на підставі реально властивих цій особистості характеристик, але у відповідний спосіб "препарованих" спеціалістами (іміджмейкерами). Саме вони дають змогу лідеру здійснити свої функції, зокрема, переконати населення в правильності вибраного рішення. Зазначено, що створення іміджу політика проходить ряд певних етапів, кожний з яких має свої методи здійснення. Відзначено, що побудова іміджу політичного лідера має свою стратегію та тактику. Саме в межах стратегії реалізується образ кондидата, тактика та план виборчої кампанії. Зауважено, що формування іміджу політика в межах виборчої кампанії носить технологічний характер. Політичний маркетинг, менеджмент, реклама, паблік рилейшнз та пропаганда використовуються як технології створення іміджу політичного лідера. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1 + Ф052 + Ф038.4 + Шифр НБУВ: РА326000
Рубрики:
|