Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (35)Книжкові видання та компакт-диски (24)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Лісовець$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія: Біологічні науки   
1.

Лісовець О.І. 
Біолого-екологічна характеристика асоціацій IPoa pratensis/I L. і IPoa angustifolia/I L. в умовах степового Придніпров`я (раціональне використання, охорона і відтворення): Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.16 / О.І. Лісовець ; Дніпропетр. держ. ун-т. — Д., 2000. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е522.912.25*80,022 + Е50*805.9-658.12-09(45УКР5-4дні),022
Шифр НБУВ: РА310844 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Лісовець 
Формування готовності майбутніх соціальних педагогів до роботи з громадськими дитячими та молодіжними організаціями: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Олег Васильович Лісовець ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 22 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР) + Ч422(4УКР) + Ф79(4УКР) + С5*148:Ч30
Шифр НБУВ: РА359177

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Лісовець О. В. 
Організаційно-педагогічні умови виховання самостійності у дітей різної статі віком 5-7 років / О. В. Лісовець. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації здійснено теоретичне узагальнення та наукове розв'язання проблеми виховання самостійності у дітей різної статі віком 5-7 років, що полягає в обґрунтуванні, розробці та експериментальній перевірці організаційно-педагогічних умов та методів виховання самостійності у дітей різної статі віком 5-7 років. За результатами аналізу стану наукової розробленості проблеми виховання самостійності у дітей різної статі віком 5-7 років установлено її актуальність, інтенсивність сучасного наукового дослідження, затребуваність у педагогічній теорії та практиці. У дисертації проаналізовано різні наукові підходи до трактування самостійності дитини: діяльнісний, особистісний, міжособистісний, інтегративний. Визначено, що самостійність як інтегративна якість має складну структуру, і в узагальненому вигляді представляє систему, яка містить такі складові: інтелектуально-пізнавальну, емоційно-ціннісну та дієво-практичну. Простежено динаміку змін у розвитку самостійності впродовж дошкільного дитинства та встановлено, що самостійність дитини старшого дошкільного віку проявляється в пізнавальній, емоційно-ціннісній та діяльнісній сферах і має статеві особливості її вияву. Встановлено, що поняття «самостійність дитини віком 5-7 років» слід розглядати комплексно, оскільки вона має багатоплановий, динамічний характер, і трактувати як якість особистості і прояв активності, що характеризується усвідомленим і відповідальним ставленням до вчинків і дій, виявляється в ініціативності та критичності в поведінці, прагненні діяти без сторонньої допомоги, зверненні за нею лише в разі потреби. Розроблено і теоретично обґрунтовано організаційно-педагогічні умови виховання самостійності у дітей різної статі віком 5-7 років. Експериментальна перевірка організаційно-педагогічних умов та спеціально дібраних методів здійснювалась шляхом реалізації комплексної програми виховання самостійності у дітей різної статі віком 5-7 років, яка спрямовувалася на розвивально-виховну роботу з дітьми, консультативно-методичну роботу з педагогами та інформаційно-просвітницьку роботу з батьками. Поетапне застосування сукупності спеціально дібраних і розроблених форм, методів і засобів сприяло досягненню результату експериментальної роботи – підвищення рівня сформованості компонентів самостійності дітей різної статі віком 5-7 років. Це засвідчено кількісним і якісним аналізом результатів упровадження програми, здійсненим на контрольному етапі експериментальної роботи.^UA theoretical generalization and scientific solution to autonomy development in 5-7 years old children of different sexes have been made in the thesis. It consists of grounding and experimentally checking the organizational and pedagogical conditions and autonomy development methods in 5-7 years old children of different sexes.We determine the topic's relevance, the intensity of modern scientific research, and importance for pedagogical theory and practise based on the analysis results of the state of scientific development of the topic on autonomy development in 5-7 years old children of different sexes. The following scientific approaches to the interpretation of a child's autonomy have been analyzed: activity-based, personal, interpersonal, integrative. It is defined that autonomy as an integrative quality has a complex structure, and in a generalized form represents a system that contains the following components: intellectual and cognitive, emotional and value, and active and practical. The dynamics of changes in autonomy development during early childhood is traced. It is stated that the autonomy of a child of older preschool age is manifested in the mentioned below spheres. They are the following: cognitive; emotional and value and activity-based. It is stated that the concept of “autonomy of a 5-7 years old child” should be considered comprehensive since it has a multi-faceted and dynamic character. It should be interpreted as quality of personality and a manifestation of activity, characterized by a conscious and responsible attitude to actions. It manifests in initiative and criticality in behaviour, the desire to act without external assistance, and seeking it only if necessary. Organizational and pedagogical conditions for autonomy development in 5-7 years old children of different sexes have been developed and theoretically justified. Experimental verification of organizational and pedagogical conditions and specially selected methods has been carried out by implementing a comprehensive program for autonomy development in 5-7 years old children of different sexes. It aimed to develop educational work with children, consulting and methodological work with teachers, and information and educational work with parents. The staged application of a set of specially selected and developed forms, methods and tools contributed to achieving the result of experimental work, i.e. increasing the level of components forming autonomy of 5-7 years old children of different sexes. It is confirmed by a quantitative and qualitative analysis of the program implementation results, conducted at the control stage of experimental work.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського