Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Лі С. ..$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Лі С. .. 
Формування креативної компетентності майбутніх фахівців декоративно-прикладного мистецтва в закладах вищої освіти / С. .. Лі. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт дослідження – процес формування креативної компетентності майбутніх фахівців декоративно-прикладного мистецтва. Предмет дослідження – педагогічні умови формування креативної компетентності майбутніх фахівців декоративно-прикладного мистецтва. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні, розробці та експериментальній перевірці педагогічних умов формування креативної компетентності майбутніх фахівців декоративно-прикладного мистецтва. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що: уперше розроблено, науково обґрунтовано й експериментально підтверджено ефективність педагогічних умов формування креативної компетентності майбутніх фахівців декоративно-прикладного мистецтва в процесі професійної підготовки (формування особистісно спрямованої мотивації майбутніх фахівців декоративно-прикладного мистецтва на оволодіння креативною компетентністю як передумови стійкої мотивації до самовдосконалення майстерності й новаторства; дотримання етапності й послідовності в процесі формування креативної компетентності майбутніх фахівців декоративно-прикладного мистецтва в закладах вищої освіти як підґрунтя професійної підготовки; створення індивідуально-креативного середовища як засобу формування креативної компетентності майбутніх фахівців декоративно-прикладного мистецтва з метою активізації емоційної сфери, креативного потенціалу майбутніх фахівців декоративно-прикладного мистецтва); удосконалено зміст, форми, методи та технології формування креативної компетентності майбутніх фахівців декоративно-прикладного мистецтва; подальшого розвитку набули теоретичні положення щодо професійної підготовки майбутніх фахівців декоративно-прикладного мистецтва; трактування базових понять дослідження, критерії, показники та рівні сформованості креативної компетентності майбутніх фахівців декоративно-прикладного мистецтва. Практичне значення дослідження полягає в їхній достатній готовності до впровадження в процес професійної підготовки майбутніх фахівців декоративно-прикладного мистецтва в закладах вищої освіти. Розроблено й упроваджено оновлений зміст освітніх дисциплін: «Рисунок», «Живопис», «Основи композиції», «Технологія живопису», «Техніки графіки», «Кольорознавство»; інтеграція в професійну підготовку майбутніх фахівців декоративно-прикладного мистецтва дисципліни вільного вибору студентів «Композиція декоративно-прикладного мистецтва»; комплекс тренінгових вправ з розвитку креативного мислення, креативної компетентності; діагностичний інструментарій дослідження. Результати дисертаційної роботи можуть бути використані в системі професійної підготовки, неформаційної освіти та самоосвіти майбутніх фахівців декоративно-прикладного мистецтва.^UThe object of research is the process of formation of creative competence of future specialists in decorative and applied arts. The subject of research - pedagogical conditions for the formation of creative competence of future specialists in decorative and applied arts. The purpose of the research is to theoretically substantiate, develop and experimentally test the pedagogical conditions for the formation of creative competence of future specialists in decorative and applied arts. The scientific novelty of the research is that for the first time the pedagogical conditions of formation of creative competence of future arts and crafts specialists are theoretically substantiated and developed, which eventually provide: formation of personality-oriented motivation of future arts and crafts specialists to master creative competence; observance of stages and sequence in the process of formation of creative competence of future arts and crafts specialists in the institutions of higher education; creation of individual-creative environment as a tool of formation of creative competence of future arts and crafts specialists; the essence and structure of creative competence of future arts and crafts specialists are specified; the forms and methods of formation of creative competence of future arts and crafts specialists, methods of diagnostics of efficiency of the organization of educational process in establishments of higher education are improved; further development of scientific ideas about the peculiarities of professional training of future arts and crafts specialists, criteria and levels of creative competence of future arts and crafts professionals.The practical significance of the research is that the developed pedagogical conditions for the formation of creative competence of future arts and crafts specialists can be used by teachers of professional disciplines, as well as curators to develop forecasting skills, non-standard creative decisions, forming their own innovative and individual-creative style; skills of self-analysis of the results of their own practical activities; redefining one's own creative activity; ability to use a creative approach in practice.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського