Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Лі Ц. ..$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Лі Ц. .. 
Формування готовності до професійно-творчої самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва / Ц. .. Лі. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації представлено результати дослідження процесу формування готовності до професійно-творчої самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва.У роботі запропоновано інтерпретацію змісту понять «реалізація», «самореалізація», «самоактуалізація», «творчість» та «творча особистість». На основі теоретичного аналізу дефініцій понять поданих в роботі доведено, що визначення терміну «професійно-творча самореалізація майбутніх учителів образотворчого мистецтва» в педагогічній поняттєвій базі не представлено. З метою уникнення поодиноких дублювань щодо визначення ключового поняття дослідження «професійно-творча самореалізація майбутніх учителів образотворчого мистецтва» в роботі запропоновано його авторське тлумачення. Розроблено компонентну структуру професійно-творчої самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва майбутніх учителів образотворчого мистецтва у єдності мотиваційно-орієнтувального, когнітивно-діяльнісного та суб'єктного компонентів.Доведено, що процес формування готовності до професійно-творчої самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва забезпечують дидактичні принципи, які є вихідними положеннями в розробленій методичній системі: професійної спрямованості, науковості, оптимізації, емоційності педагогічного процесу.Проведене дослідження стало основою для визначення педагогічних умов формування готовності до професійно-творчої самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва.Розроблено схематичну модель формування готовності до професійно-творчої самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва.Експериментальне дослідження формування готовності до професійно-творчої самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва здійснювалося в умовах констатувального та формувального експериментів.^UThe dissertation presents the results of research of the process of formation of readiness for professional and creative self - realization of future teachers of fine arts.The paper offers an interpretation of the content of the concepts "realization", "self-realization", "self-actualization", "creativity" and "creative personality". Based on the theoretical analysis of the definitions of concepts presented in the paper, it is proved that the definition of the term "professional and creative self-realization of future teachers of fine arts" in the pedagogical conceptual framework is not presented.In order to avoid single duplications in defining the key concept of the study, its author's interpretation is proposed in the work. The component structure of professional and creative self-realization of future teachers of fine arts of future teachers of fine arts in unity of motivational-orienting, cognitive-activity and subjective components is developed.It is proved that the process of formation of readiness for professional and creative self-realization of future teachers of fine arts is provided by didactic principles which are initial positions in the methodical system developed by us: professional orientation, scientificity, optimization, emotionality of pedagogical process.The study was the basis for determining the pedagogical conditions for the formation of readiness for professional and creative self-realization of future teachers of fine arts.A schematic model of formation of readiness for professional and creative self-realization of future teachers of fine arts has been developed.Experimental study of the formation of readiness for professional and creative self-realization of future teachers of fine arts was carried out in the conditions of ascertaining and formative experiments.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського