Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Максимова А. Б.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Максимова А. Б. 
Розвиток проектної культури майбутніх дизайнерів-графіків у професійній підготовці / А. Б. Максимова. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт дослідження – професійна підготовка майбутніх фахівців із графічного дизайну.Предмет дослідження – педагогічні умови розвитку проектної культури майбутніх дизайнерів-графіків у професійній підготовці в мистецьких закладах вищої освіти.У дисертації визначено й експериментально перевірено педагогічні умови розвитку проектної культури майбутніх дизайнерів-графіків: індивідуалізація і диференціація професійної підготовки фахівців із дизайну; стимулювання професійного інтересу до здійснення проектної діяльності; реалізація механізмів педагогічної рефлексії; розроблення і комплексне впровадження до освітнього процесу мистецьких закладів вищої освіти інтегративного навчально-методичного комплексу (авторські програми із спецдисципліни «Проектування», навчальні посібники тощо). Розроблено модель розвитку проектної культури майбутніх фахівців із графічного дизайну в мистецьких закладах вищої освіти, що структурно охоплює цільовий, теоретико-методологічний, технологічний та оцінно-результативний блоки. Розкрито суть і структуру проектної культури. Уточнено зміст поняття «проектна культура майбутніх дизайнерів-графіків» як складного соціокультурного і психолого-педагогічного феномену, що полягає у вищому прояві проектного мислення, яке реалізується в дизайнерській проектній діяльності.^UThe object of research – the training of future specialists in graphic design.The subject of the research – the pedagogical conditions for the development of project culture of future graphic designers in vocational training in art institutions of higher education.In the dissertation the pedagogical conditions of development of the project culture of future designers-graphic artists (individualization and differentiation of professional training of design specialists, stimulation of professional interest in the implementation of project activities, implementation of mechanisms of pedagogical reflection, development and introduction of the author's integrative teaching-methodical complex) are determined and experimentally tested.The conceptual basis for providing the pedagogical conditions for the development of the project culture of future graphic designers is the culturological, personal-oriented, competency, systemic, acmeological and activity approaches. The model of development of the project culture of future graphic designers is presented, which visualizes the integrity of the goal, tasks, approaches, principles, structure, stages, organizational forms, methods, means, pedagogical conditions, criteria, indicators and levels of development of the project culture, structured in the target, theoretical-methodological, technological, evaluation-result blocks; performs illustrative, explanatory functions and enables to identify possible ways and means of improving the quality of design education. The technology of stage-by-stage development of project culture combining three stages (propaedeutic, preparatory, professional identification, creative self-realization in the project activity) and actualizes the development of artistic and aesthetic qualities, associative-figurative thinking, promotes deepening of theoretical knowledge, improvement of practical abilities in creating integral harmonic images, perspective image projects, forecasting trends in the formation of graphic design.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського