Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Максимова О.О.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Максимова О.О. Клінічні та хірургічні паралелі грампозитивного та грамнегативного сепсису у хворих на гнійно-запальні процеси м'яких тканин: автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.03 / О.О. Максимова ; Запоріз. мед. акад. післядиплом. освіти. — Запоріжжя, 2009. — 23 с. — укp.Вивчено результати обстеження та лікування 226-ти хворих на хірургічний сепсис, з яких 142 пацієнта з грампозитивним сепсисом становили першу групу, а другу - 84 хворих на грамнегативний сепсис. З'ясовано особливості клінічної картини та симптоматики хворих на грампозитивний і грамнегативний сепсис, що дозволяють без спеціальних найбільш дорогих методів дослідження проводити їх диференційне діагностування. Доведено, що ступінь тяжкості хіругічного сепсису залежить від терміну з моменту появи перших симптомів захворювання до госпіталізації в хірургічний стаціонар, а виразність синдрому ендогенної інтоксикації корелює з його кінцевими наслідками. Впровадження розроблених методів у програму лікування хірургічного сепсису дозволило знизити летальність у хворих на грампозитивний сепсис з 19,4 до 17,1 %, у пацієнтів з грамнегативним сепсисом - з 24,4 до 20,5 %, а також середній термін перебування в стаціонарі, відповідно, з 51,2 до 32,6 доби та з 52,4 до 41,3 доби. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Р456.1 + Р514.85 + Шифр НБУВ: РА363775
Рубрики:
|
| | | | |
2. |
Максимова О.О. Педагогічні умови досягнення успіху дітьми-шестирічками у процесі суб'єкт-суб'єктної взаємодії: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.О. Максимова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp.Викладено теоретико-методологічні й експериментальні основи досягнення успіху першокласниками шестирічного віку. З'ясовано сутність та зміст понять "успіх", "успішність", "суб'єкт-суб'єктна взаємодія на рівні дорослий - дитина", "суб'єкт-суб'єктна взаємодія на рівні дитина - дитина", "успіх у процесі суб'єкт-суб'єктної взаємодії". Розкрито структуру досягнення успіху шестирічками за умов суб'єкт-суб'єктної взаємодії, основними складовими якої є когнітивний, емоційно-мотиваційний, регулятивний та поведінково-діяльнісний компоненти. Обгрунтовано педагогічні умови та апробовано методику формування успішності першокласників, яка здійснювалася на засадах діяльнісного, особистісно-ціннісного та системно-структурного підходів і включала виховний курс "Успіх у твоєму житті", курс розвивальних ігор, гурткову й індивідуальну корекційну роботу шляхом створення ситуації успіху. Доведено, що серед методів і засобів ефективними виявилися казка, гра, малюнок, психогімнастика, конкурс, бесіда, розповідь, аналіз ситуації та їх інсценізація, музика. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 + Шифр НБУВ: РА343094
Рубрики:
|
|
|