Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Малик І.В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Малик І.В. 
Стійкість стохастичних динамічних систем з післядією нейтрального типу: автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.05.01 / І.В. Малик ; Ін-т кібернетики ім. В.М.Глушкова НАН України. — К., 2009. — 21 с. — укp.

Досліджено асимптотичну поведінку розв'язків стохастичних диференціально-функціональних рівнянь зі скінченною передісторією. Доведено теореми існування та єдиності l-го моменту сильного розв'язку стохастичного інтегро-диференціального рівняння Вольтерри з інтегралом за пуассоновою мірою. Одержано необхідні та достатні умови асимптотичної стійкості в середньому квадратичному для розв'язків лінійних стохастичних диференціально-різницевих і диференціально-функціональних систем нейтрального типу. Одержані теоретичні результати застосовано для аналізу поведінки інвестора на (B,S)-ринку цінних паперів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В171.505.11 +
Шифр НБУВ: РА368337

      
2.

Малик І.В. 
Філософський дискурс технократизму в освітніх концепціях ХХІ ст.: автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.10 / І.В. Малик ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено цілісну концепцію еволюції технократизму як соціального явища, висвітлено його генезис, семантичну природу, сутність і форми (об'єктивовану та суб'єктивовану), описано механізм самовідтворення засобами освіти. Визначено місце та роль технократизму у процесі суспільного розвитку. Досліджено протистояння технократизму та гуманізму в індустріальній парадигмі розвитку світової спільноти й обгрунтовано шляхи гармонізації їх взаємодії в освітній сфері розколотої цивілізації. Доведено, що технонаука утворює не тільки новий дискурс, а й новий чинник управління суспільством знань та освітою - ноократію або меритократію, що має бути опанований філософією освіти як фактор формування симбіозу науки й освіти (магістратури та PhD). На підставі парадигмальної ідеї про визнання особистості фундаментальною цінністю обгрунтовано необхідність розробки та впровадження якісно нової гуманістичної парадигми освіти, що базується на індивідуалізації форм освіти, розгалуженні дистанційної форми навчання, впровадженні електронної педагогіки, самоосвіті та самовихованні, а також безперервній освіті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ю6*18:Ж + Ю225.4 +
Шифр НБУВ: РА358395

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського