1. |
Малій Н. Ю. Психолого-педагогічні особливості розвитку креативної складової професійного мислення у майбутніх педагогів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. Ю. Малій ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. — Хмельницький, 2011. — 19 с.: рис., табл. — укp.Проведено теоретичний аналіз проблеми креативності, визначено структурні компоненти та механізми креативної складової професійного мислення, а також основні психолого-педагогічні особливості, чинники й умови, що сприяють її розвитку у майбутніх педагогів у процесі навчання. Серед виявлених психолого-педагогічних умов її розвитку основними визначено реалізацію випереджальної функції в усьому освітньому процесі навчального закладу, науково обгрунтовану декомпозицію загальної мети у конкретні кваліфікаційні вимоги до випускника, орієнтацію освітнього процесу на студентів як на майбутніх фахівців, формування у професійно-освітньому процесі фахівця як особистості, інтенсифікацію навчання студентів, побудову навчально-виховного процесу на основі сучасних психолого-педагогічних технологій, керівництво навчально-виховним процесом викладачами, що володіють професійною майстерністю та високою педагогічною культурою. Розроблено й експериментально апробовано програму розвитку креативної складової професійного мислення майбутніх педагогів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-513 + Ю945.1-513 Шифр НБУВ: РА381765 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|